Guest Kopjaak

FSX - Mitä etua asentaa FSX omalle osiolleen tai omalle kovalevylle?

5 viestiä aiheessa

Kertokaapa gurut miten asia on. Onko järkeä asentaa FSX omalle osiolleen vai sinne C:lle muun roinan sekaan. Tai peräti omalle kovalevylleen? Käyttiksenä on Vista 64 home premium. Mitä etua tai haittaa tästä voi olla? Oma kovalevy on 500 Gt ja jaettu 150 ja 350 osiin. Olen ajatellut asentaa FSX:n lisureineen uudestaan tuolle 350 Gt:n osiolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo simun (FSX) vaatima kovalevytila tuppaa suurenemaan ajan kuluessa paljonkin, joten on järkevää asentaa se eri osiolle kuin Windows.  Mulla on 1 Teran kokoinen kovalevy, ja siitä olen lohkaissut Windowsille 100Gt, Simulle (FSX) 120GT, muille peleille 600GT, ja yleiseen varastokäyttöön loput 120GT.  Eli simulla on oma osionsa, ja näin se toimii hyvin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta siis nimenomaan miksi? Nopeuttaako se jotenkin vai...?

Mulla on ilmeisesti Windows omalla 100Gt osiolla, ja kaikki loput tällä 900Gt puoliskolla.. simut ja muut ohjelmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta siis nimenomaan miksi? Nopeuttaako se jotenkin vai...?

Mulla on ilmeisesti Windows omalla 100Gt osiolla, ja kaikki loput tällä 900Gt puoliskolla.. simut ja muut ohjelmat.

Windowsin toiminta hidastuu jonkin verran, jos samalla osiolla on hirveästi isoja ohjelmia ja muuta ulkopuolista kamaa.  Johtunee tiedostojen pirstoutumisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaapa gurut miten asia on. Onko järkeä asentaa FSX omalle osiolleen vai sinne C:lle muun roinan sekaan. Tai peräti omalle kovalevylleen? Käyttiksenä on Vista 64 home premium. Mitä etua tai haittaa tästä voi olla? Oma kovalevy on 500 Gt ja jaettu 150 ja 350 osiin. Olen ajatellut asentaa FSX:n lisureineen uudestaan tuolle 350 Gt:n osiolle.

Isoimman suorituskykyhyödyn saa, jos ne erilliset osiot sijaitsevat eri kiintolevyillä, eli fyysisesti erillään. Näin käyttöjärjestelmätoiminnot ja peli häiritsevät toisiaan mahdollisimman vähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään