Jari Vanhatupa

MakeMDL XLM Error ( Ratkaistu! )

6 viestiä aiheessa

Tuossa G-Maxin kanssa touhutessa törmään tälläiseen ongelmaan: Kun käynnistän Make mdl ohjelman niin tulee virheilmoitus:

[ attachment removed / expired ]

Kun klikkaan tuota OK Nappia kaksi kertaa niin ohjelman käyttövalikko tulee silti näkyviin, eikä ohjelma muutenkaan tunnu olevan mitenkään jumissa. Mutta kuinka pääsen eroon tuosta virheilmoituksesta?

Olen hakenut sen MSXML4.DLL:n jo vaikka kuinka monta kertaa eri paikoista netistä ja vienyt sen sinne Windows/System kansioon muiden Dll:n seuraksi.

Olen myös skannannut rekisterin sillä suositellulla: Registry boost ohjelman ilmaisella Dll virheiden poistolla . . ?

Sekä myös omalla käyttämälläni CCleanerilla.  Mitenkähän tästä kannattaisi edetä?

:-\

Edit: Käyttöjärjestelmä on: Win XP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla löytyy msxml4.dll ja muutama muukin saman tapainen samasta kansiosta kuin missä itse makemdl.exe sijaitsee. Kokeilepa kopioida se sinne ja katso auttaako.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla löytyy msxml4.dll ja muutama muukin saman tapainen samasta kansiosta kuin missä itse makemdl.exe sijaitsee. Kokeilepa kopioida se sinne ja katso auttaako.

-Esa

Ei peijakas auttanut ! Samaa virheilmoitusta pukkaa silti. :-\

Vähän ihmetyttää tuo Registry boot ohjelman ja MSXML4.dll yhteys? Vai miten sen sanoisi. Siellä sivustolla jossa tuo dll on saatavana on myös tämä Registru Boot ohjelma. Siellä on sitten valittavissa semmoinen vaihtoehto, kuin: Korjaa ilmaiseksi MSXML4.dll virheet, kun valitsee sen niin tulee ilmainen demo tuosta Registry Boostista joka sitten löytääkin satoja virheitä, vaikka CCleaner ei niitä löydä. Tuo demo korjaa kuitenkin niistä sadoista vain 15kpl.

Pitääkö tuo Registry Boost ostaa, ennenkuin se korjaa tuon dll virheen? Huh-heijaa . . . .

Edit: Ongelmaan löytyi ratkaisu Download Pipe Foorumilta.

http://www.downloadpipe.com/forums/games/MSXML4-DLL-loaded-ftopict96445.html

Kiitos kuitenkin, Nyt tulevan Scenery-gurun ura pääsee etenemään. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa esim pyöriskellä Fsdeveloper.com foorumeilla, sieltä saa nopeasti jelppiä tilanteeseen kun tilanteeseen joka liittyy maiseman tekemiseen yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei peijakas auttanut ! Samaa virheilmoitusta pukkaa silti. :-\

Vähän ihmetyttää tuo Registry boot ohjelman ja MSXML4.dll yhteys? Vai miten sen sanoisi. Siellä sivustolla jossa tuo dll on saatavana on myös tämä Registru Boot ohjelma. Siellä on sitten valittavissa semmoinen vaihtoehto, kuin: Korjaa ilmaiseksi MSXML4.dll virheet, kun valitsee sen niin tulee ilmainen demo tuosta Registry Boostista joka sitten löytääkin satoja virheitä, vaikka CCleaner ei niitä löydä. Tuo demo korjaa kuitenkin niistä sadoista vain 15kpl.

Pitääkö tuo Registry Boost ostaa, ennenkuin se korjaa tuon dll virheen? Huh-heijaa . . . .

...

En tunne tuota Regisry Boot-ohjelmaa, mutta tuolla tavoin toimivia netistä löytyviä ohjelmia on syytä välttää tai ainakin epäillä. Niissä käyttöön saa ohjelman ilmaisen demon, joka aina löytää koneesta n+1 ongelmaa (ja n on suuri luku), mutta kaikkien ongelmien poisto edellyttää maksullisen version ostamista. Monet on todettu pelkäksi rahastukseksi. Pahimmassa tapauksessa koneelleen saattaa saada samaan hintaan esimerkiksi vakoiluohjelman.

Jos CCleaner (joka on OK) ei löydä ongelmia, ovat tuon ohjelman löytämät varsin arveluttavia.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään