Guest jleminen

Ground Environment X Europe aktivoimisongelma

6 viestiä aiheessa

Onko kellään kokemuksia tuosta em. ohjelman aktivoinnista. Ohjelma on siis ladattu koneelle, maksettu PayPalilla, ja saatu Flight1 Transaction code. Kun tämän syöttää kenttään ja painaa Complete PayPal Purchase -nappulaa, niin tulee virheilmoitus Invalid code jne.. Valmistajan foorumilla ehdotetaan tarkistettavaksi palomuuria yms. turvaohjelmistoa, mutta ainakin mun koneella aiempana tehty connection test menee läpi. Lisäksi otin palomuurin (Norton 360) pois päältä tuon aktivoinnin ajaksi. Ei vaan onnistu. Kokeiltu on usemman kerran ja useammalla transaction codella.

Osaisikos kukaan auttaa. Olisi kiva päästä kokeilemaan kuinka FSX:n kanssa homma toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on muumataman ohjelman kohdalla jäänyt rekisteröityminen tapahtumatta, jos en ole suorittanut ko. ohjelmaaa silloin järjestelmänvalvojana. Tämä siis Vistassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on muumataman ohjelman kohdalla jäänyt rekisteröityminen tapahtumatta, jos en ole suorittanut ko. ohjelmaaa silloin järjestelmänvalvojana. Tämä siis Vistassa.

Eipä onnistunut silloinkaan. Kiitos kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä käyttis? Mitä valvonta ohjelmia käytössä?

Joskus vaatii IE:n toimiakseen. Joskus onnistuu esim. Firefox selaimellakin.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä käyttis? Mitä valvonta ohjelmia käytössä?

Joskus vaatii IE:n toimiakseen. Joskus onnistuu esim. Firefox selaimellakin.

Hannu

IE8, Windows7 64-bit, Norton 360(josta oli palomuuri+virustutka jotka myös hetkittäin poiskytketyt)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään