Mikko Maliniemi

Monitorin säätöä

4 viestiä aiheessa

En jaksa etsiä vanhaa aihetta tähän hätään... :P

Mutta, ongelman nimi on seuraava. Jouduin asentelemaan näyttiksen ajurit jne uusiksi ja nyt on vaikeuksia saada näyttöä kalibroitua kunnolla. AirMonitorin mukaan jos säätää (niinkuin ennen olen tehnyt), kuvasta tulee mun mielestä hieman liian tumma (ok, varmaan vanha kuvaputkikin alkaa esittää loppunäytöstä pikkuhiljaa). Arvelin sitten, että kokeilenpa säätää hieman vanhoilla asetuksilla muokattujen kuvien mukaan. Mutta tässä tarttis vähän apua teiltä. Katsokaapa tästä threadista se varsinaisen kuvaviestin ensimmäinen ohjaamokuva ("Mun vuoro" tjsp. lukee yläpuolella). Onko siinä teidän näytöillä taivas palanut osittain puhki keskeltä?

Ja toinen juttu on, että kuuluisiko tuon yläpalkin FSN-logon tausta olla valkoisesta vaalean siniseen? Vai onko koko tausta hieman sinisen sävytteinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen näytöllä näkyy keskeltä, ja hiukan ylempää ja vasemmalta palaneen puhki. Näyttäisi siltä, että logo on kauttaaltaan hiukan sinisen sävyinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hups. Säätelin siinä sitten näytön "ruotuun" vanhasta muistista ja unohdin koko tämän threadini  :-[

Mutta tattista vaan. nuo vain vahvisti epäilyni ja nyt monitori on kutakuinkin OK säädöissä taas. Mutta alkaa vanhaa jo vähän painamaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään