Jorma Kujala

winzip

13 viestiä aiheessa

hankin uuden tietokoneen jossa windows vista,mutta vanha winzippi ei toimikkan.

mistähän löytäis vistaan sopivan sillä en pysty laittamaan fs9:n gafin ai pakettia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun mielestä vistan purkuohjelma ei pura oikeille paikoille " use folder names " vaan se kysyy korvatanko kansio esim addon scenery

eikös se tarkoita sitä että ajetaan päälle joten vanhat addon ceneryt häviävät

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun mielestä vistan purkuohjelma ei pura oikeille paikoille " use folder names " vaan se kysyy korvatanko kansio esim addon scenery

eikös se tarkoita sitä että ajetaan päälle joten vanhat addon ceneryt häviävät

Ei se aivan sitäkään tarkoita. Tuo on mielestäni aina ollut vähän hölmö systeemi Windowseissa. Eli vaikka se kysyy, että korvataanko kansio ja sen sisältö, se ei kuitenkaan poista siellä jo olevia tiedostoja. Ainoastaan, jos siellä kansion sisällä on ennestään samannimisiä tiedostoja, kuin mitä nyt olet purkamassa, silloin se korvaa ne vanhat samannimiset tiedostot sieltä. Mutta se ei poista mitään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja jos ei vastaa "kyllä kaikkiin", niin jokaisesta tiedostostakin kysytään vielä erikseen, jos saman niminen löytyy. Kansion korvaaminen ei siis tee muuta kuin muuttaa kansion aikaleiman. Turhaa varmistelua tosiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja jos ei vastaa "kyllä kaikkiin", niin jokaisesta tiedostostakin kysytään vielä erikseen, jos saman niminen löytyy.

Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Jos sulla on jossakin kansio nimeltään "testi" ja siellä kuvat 1.jpg ja 2.jpg, tee kopio siitä kansiosta toiseen paikkaan samalla nimellä (testi). Ja muokkaat ne kuvat toisenlaisiksi ja tallennat edelleen samoilla nimillä. Kokeileppa sen jälkeen kopioida se uusi testi-kansio samaan paikkaan, missä se alkuperäinen testi-kansio on ja vastaa korvauskysymykseen pelkkä "kyllä". Ei muuten kysele kansion sisällöstä mitään, vaan korvaa surutta kaikki samannimiset tiedostot...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

7-zip on ihan ok ilmainen pakkaus/purkuohjelma, joka ainakin foorumikeskustelujen mukaan toimii myös Vistalla.

http://www.7-zip.org/

-Esa

Itse käytän tuota Esan mainitsemaa 7-Zip ohjelmaa. Olen siihen tyytyväinen toimii nopeammin kuin xp:n oma purku ja parempi integraatio Resurssienhallintaan.

Itse olen jopa poistanut kokonaan xp:stä sen zip ominaisuuden. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos esa linkistä. toimii nyt sain ai liikenteen pelaamaan.

on muuten huikea ero vanhan ja uuden tietokoneen fs-9:n

käynnistysajassa, vanha pentium 4 xp 2min 36s

uusi core 2 duo vista 17s kummassakin koneessa samat lisäosat

framet malmilla10/60 eli 6 kertaa nopeampi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en käytä Winzippiä tms. purkuohjelmia. Mulle käy hyvin se XP:n oma  ??? Ihan hyvin sillä saa kaikki purettua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en käytä Winzippiä tms. purkuohjelmia. Mulle käy hyvin se XP:n oma  ??? Ihan hyvin sillä saa kaikki purettua...

Mulla on lisänä tuo 7-zip.  Se purkaa myös RAR-tiedostot.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään