Guest motojuzzi

Piirroksia..

122 viestiä aiheessa

No olisko ainakin vähän Phantomin tuntua ilmassa?

Joo ja toi perän tutkatötteröhän on siitä brittien verivalvontakoneesta...mikäsenytoli...

[Edit] Siis tästä. Vaikka nyt kun katselee niin vähän erilainenhan "pömpeli" on. Tuo Buccaneer mulla kuitenkin oli pienoismallina, joten siitä tuo esikuva...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Argh, sain tänään kuulla, että meidän sulkapalloseuran logo, joka minun piti suunnitella, täytyy olla valmiina huomenna..! No kiva, siitä sitten tekemään, ensin puolen tunnin hahmotelma ja sitten varsinainen kuva tietokoneella siihen hahmotelman päälle. No, tämä ei sinänsä tuottanut ongelmia, koska olin juuri lentokoneenmaalauksen ja Perannon Ollin neuvojen avulla oppinut käyttämään PSP:n layereitä, joten väsäsin kuvan osina alkuperäisen hahmotelman päälle. Tässä hahmotelma ja 1,5 tunnin tietokonetyön tulos:

Tässä jo koneella käsitelty hahmotelma, tumman paperin aiheuttama sotku putsattu ja värjätty koneellisesti. Muuten tehty käsin. Ja kuva esittää siis liekehtivää sulkapalloa. (Onkohan mulla jonkinnäkönen liekkifetissi..? (jos et tiedä, mistä puhun, ks. kuvankaappausosiosta mun IL-2 thready))

[ Attachment removed / expired ]

Ja tässä koneella päälle tehty versio pienin efektein. Kiitos psp:n tuosta sai aikas tyylikkään, muuten olis tullut aika lättänä kuva. Ja tuon tarkoitus on siis tulla meidän pelipaitojen selkään, joten monimutkaisuus ei haittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Argh, sain tänään kuulla, että meidän sulkapalloseuran logo, joka minun piti suunnitella,

Tyylikäs logo, ei voi muuta sanoa! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehheh, muistuttaa vähän toista threadia, kolmas kerta toden sanoo, liekki-fetissi ;D ;D

Hienolta kuitenkin näyttää, kelpais myös sen Brewsterin kylkeen 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja niinhän siinä kävi, ettei tuollasta voinut painoteksnisistä syistä paidoissamme käyttää (hinta olisi noussut useisiin kymmeniin euroihin), joten piti tehdä yksinkertaisempi. Sitten se yksinkertaisempikaan ei kelvannut, joten piti tehdä vielä yksinkertaisempi. :P Tässä tulos, aivan peruslogokamaa, mutta parempaan en pystynyt, enhän ole graafikko..

edit: Sulkapallo tehty gmaxilla, ja otettu 3d-mallista shotti sopivasta kulmasta ja värjätty mustaksi. Ei tarvinnut itse yrittää hahmotella perspektiivejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko itse piirretty? Jos on, niin hattua nostan :)

Itse olen koneella piirtänyt, tosin valot ovat vielä hakusessa, eli eivät näytä ihan parhaimmilta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliskohan tietsikalla piirretty?

Muuten minäkin joudun sen hatun hakemaan.

Piti kanssa itse laittaa jokunen tuherrus, mutta kaikki olivat mystisesti kadonneet :'(

EDIT: Sen siitä saa kun kirjoittaa kauan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Up up up, Blenheim BL-117 talvisodan väreissä, WIP:

...jostain syystä en näe mitään kuvia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpa vähäsen

Aiheena JK-256 Onttolassa

Lyijykynäpiirroksena olisi ollut ihan ok...

Mutta sitten menin pilaamaan sen maalausvaiheessa :-

Jospa sitä seuraavaksi yrittäisi vaikka mersua... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Up, mikäköhän tämä on :P

Joku oma suunnittelemasi lentokone saksalaisille, joka olisi kääntänyt sodan kulun ajoissa valmistuessaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku oma suunnittelemasi lentokone saksalaisille, joka olisi kääntänyt sodan kulun ajoissa valmistuessaan?

Ei nyt sentään, tämä olisi voinut olla sellainen

© Jan vd Heuvel

Tuosta ainoasta kuvasta olen työstänyt tätä. Profiili kuvaa konetta jos se olisi päässyt operatiiviseen käyttöön (Huom. kyseessä on siis keskeneräinen työ)

http://koti.mbnet.fi/mkuja/Testiversio_kulunut.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätinpä epätoivoisesti saada piirrettyä hienon piirrustuksen, mutta tulos oli päinvastainen.

Tänään ollut näemmä tylsää... :P::) Ei poikkea paljoakaan tuosta ensimmäisestä piirrustuksesta.

EDIT: Lisätty jälkimmäinen kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä saisi nostaa näitä vuoden vanhoja threadeja ylös ellei ole mitään todella hyvää syytä, mutta kun kerran tälläinen piirrosthreadi on perustettu niin käytetään sitä.  ;)

Työn alla on muun muun ohessa tälläinen IL-28:n cutaway-piirros. Runko- ja siipikaaret ovat melkein valmiita jo.

runko.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jotta tämä thread ei tippuisi aivan liikaa myöhempää käyttöä varten previkkakuvia seinälleni tulevasta C177:sta (Väritykseksi mahdollisesti tyylikäs vihreä ala OH-CNN).

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään