Jani Nissi

Kunnon nappikuulokkeet alle 50€:n?

27 viestiä aiheessa

Moro

Onkos kelläkään tiedossa mitään kunnollisia nappikuulokkeita mp3-soittimeen? Onnistuin taas yhdet Creativen norminapit tuhoamaan ja nyt voisi sitten ostaa seuraavaksi kunnolliset kuulokkeet. ;D

Katselin itse tälläisiä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15767

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11201

Kellään parempia ideoita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo jälkeenmainitut ovat hyvät itseltä löytyy kahdet tuollaiset :thmbup:

Monetkos tulpat siinä tulee mukana? Onko kaikki erikokoisia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä ne on kaikki samanlaisia en enään muista kuinka monet tuli mukana mutta nuo toimii samanlailla kuin korvatulpat eli ne "paisuu" tuonne korvakäytävään tiiviisti samalailla kuin korvatulpat 

Erehdyin mallista sori :-[

Mulla on kossin napit en nyt muista mallia mutta aikalailla saman näköiset.Basso on sellainen että se menee "puuroksi" jos oikein sitä bassoa täytyy huudattaa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

The Plugeista on tullut uusikin versio, Spark Plug: http://www.ambientweather.com/dbsparkplug.html

Ihan näppäräthän nuo The Plugit ovat olleet. Itselleni eivät normaalit nappikuulokkeet edes sovi, sillä ne putoavat oitis. iPodinkin mukana tulleet kuulokkeet ovat luokattoman huonot, vaikka niitä näyttää olevan todella monella käytössä.

Tuossa ylläolevassa linkissä myös näkyy se, ettei nappikuulokkeista kannata maksaa mitään ihan järjettömiä hintoja, kuten esim. tuolla Verkkokauppa.comissa... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa ylläolevassa linkissä myös näkyy se, ettei nappikuulokkeista kannata maksaa mitään ihan järjettömiä hintoja, kuten esim. tuolla Verkkokauppa.comissa... ::)

Jep, tosin: "USA orders only (no international orders, please)". Alle 50€:llä kun Jenkeistä(pystyisi) tilaisi, niin ei tarvis maksaa veroja. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, tosin: "USA orders only (no international orders, please)". Alle 50€:llä kun Jenkeistä(pystyisi) tilaisi, niin ei tarvis maksaa veroja. :P

No mutta äkkiäkös sä noi löydät tuota Verkkokauppa.comin hintaa halvemmalla jostain suomalaisesta tai Suomeen toimittavasta verkkokaupasta? Otetaan vaan Google ja/tai MBnetin Hintaseuranta kauniiseen kätöseen.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mutta äkkiäkös sä noi löydät tuota Verkkokauppa.comin hintaa halvemmalla jostain suomalaisesta tai Suomeen toimittavasta verkkokaupasta? Otetaan vaan Google ja/tai MBnetin Hintaseuranta kauniiseen kätöseen.  :P

Juu, KLC:stä 23,90€ kotiinkannettuna.

Millanen bassotoisto nuissa muuten on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, KLC:stä 23,90€ kotiinkannettuna.

Millanen bassotoisto nuissa muuten on?

Sellainen, että sen tunnistaa. Hyvä siis verrattuna mihinkään muihin, mutta ei sitä kuitenkaan liikaa ole. Mulle tulee helposti päänsärkyä liiallisesta bassosta (kuka oikeesti "tykkää" bassosta??), mutta ei noilla kuulokkeilla sentään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuista Kossin plugeista sen verran, että juuri tällä viikolla juttelin aiheesta Verkkiksen myyjän. Hän oli sitä mieltä, että ekassa viestissä mainitut ovat laadultaan lähes tulkoon samat kuin nämä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=2372

Onko laadullista eroa sitten sen 28eur verran? Sääli, ettei noita "hygieniatuotteita" oikein pääse kokeilemaan ja vertailemaan.

-M

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdotuksena, että osta kerralla kunnon napit ja pidä niistä hyvää huolta. Huolenpito tulee ihan sitäkin kautta, kun tietää niiden hinnan, mutta toisaalta laadukkaat kuulokkeet myöskin kestävät enemmän. Esimerkiksi Shurella on pari mainiota mallia.. :) Terveisin Matti, joka joutuu ehkä tekemän tämän kevään aikana parille tyypille in-ear-monitorimiksausta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta ihmeessä nuo Spark Plugit! Muutaman kuukauden olleet käytössä ja hakkaa kyllä mielestäni creativen perusmallin kuulokkeet 100-0 pullakaffelle. Äänenlaatu kohtalainen, mutta taustamelun suodatuksen ansiosta musiikki toistuu puhtaammin(vrt. perusmallit). Itseäni arvelutti aluksi nuo suurehkot pehmusteet, mitkä pitää tunkea korviin, mutta osoittautuivat paremmiksi kun uskalsin edes kuvitella. Haukkuvat siis hintansa, ollen loistovalinta mp3-soittimen kumppaniksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Osta Spark-Plugit, On hyvät ja toistaa basson hyvin!
Eipä ne muuta sitten toistakaan.. :P Lisäksi, ainakaan mun korviin ei Sparkit sovi sitten millään. Plugit on aina vähän henkilökohtainen asia, kun ihmisten korvat ovat erilaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite tykkään kovasti Razer ProTone m100 mallista, näyttää olevan verkkokaupassa n.34 euroo.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21610

Oon kokeillut sekä Kossilta sekä sparkplugia että the plugia ja molemmat on mun mieleen ääneltään liian "tummia", bassoo tulee kyllä ihan h*lvetisti ja siihen se sitten jääkin  :thmbdn:

Razer ProTone m100 ja sennheiser cx300 on mielestäni äänellisesti lähes samanlaisia, senkku vaan maksaa ihan älyttömästi

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=5334

Kuitenkin molemmissa on ääni luonnollisempi kuin Kossin kummassakaan mallissa. Käytän nappeja oikeestaan vaan lenkillä juostessa ja kaikki mainitut mallit kyllä pysyy päässä erittäin hyvin. Sennheiserissä ja Razerissä on huonona puolena lenkkeillessä johdon vinkuminen joka kuuluu korviin pienemmillä äänen voimakkuuksilla aikas voimakkaasti. Kosseissa moista vaivaa ei ole.

Mun korviin razer ja senkku istuu pienemmän tulpan ansiosta loistavasti, kossin ongelmana on liian isot tulpat, pitkä kuuntelu sessio ja korvat on pirun kipeet. Tämähän toki on yksilöllistä ja vain mun kokemus.

Näistä malleista omaks suosikiksi on noussut Razer  :thmbup: suosittelen!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ne muuta sitten toistakaan.. :P Lisäksi, ainakaan mun korviin ei Sparkit sovi sitten millään. Plugit on aina vähän henkilökohtainen asia, kun ihmisten korvat ovat erilaisia.

No vähän sama täällä, mutta, ne kyllä itelleni ainakin sopii kun tarpeeksi puristelee. : )

Ja hei, toihan oli vaan vaihtoehto ..

Mut joo, jos kunnon kuulokkeet haluut osta ne kossin "sankakuulokkeet" En muista nimeä mutta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut joo, jos kunnon kuulokkeet haluut osta ne kossin "sankakuulokkeet" En muista nimeä mutta...

Tarkoitat varmaan "legendaarista" PortaPro mallia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tavallisiin nappikuulokkeisiin kyllästyneenä ostin kerralla kunnon kuulokkeet. Verkkokaupasta löytyi Mikrobitin testivoittajakuulokkeet Shure E2C . Hintaa tuli hieman yli sata euroa, mutta olen ollut tyytyväinen siihen että ei tarvitse sietää korvista putoilevia huonolaatuisia kuulokkeita, vaan Shure E2C:n mukana toimitetaan olisiko noin yhdeksät eri sovitinpalat, joilla kuulokkeet saa sopimaan korvaan kuin korvaan. Nämä kuulokkeet myös eristävät ympäristön äänet lähes täydellisesti, joten musiikista voi nauttia kunnolla omassa rauhassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli kesäkuussa ostettua noi Sparg Plugit ja kolme kuukautta pelas hyvin, mutta pari viikkoa sitten vasen kuuloke pimeni. :thmbdn: Kahden vuoden takuu onneksi ja

Kuulokkeet lähti nyt takas ostopaikkaan. Katsoo siellä tilanteen ja lähettää varmaankin uudet tilalle. Jos ne sit kestäis vaikka hitusen kauemmin. :laugh: 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostin muutama viikko sitten nuo Spark Plugit ja olin ehkä hieman pettynyt niiden äänen laatuun. Basso on kyllä hyvä, mutta ovat muuten todella "kumeat" ja "tukkoisen" oloiset. Ei kirkasta soundia, vaikka laittaa iPodista diskanttivahvistuksen päälle. Hyvinhän ne eristävät ulkoiset äänet, mutta itse olin kyllä pettynyt äänenlaatuun. Seuraavaksi ostan Applen "vastaavan" eristävän mallin, on varmasti paremmat testailujen perusteella. Kirkkaampi ääni, meinaan...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänen saa kirkkaammaksi kääntämällä silikonit toisinpäin tai sitten leikkelemällä niitä hiukan lyhyemmiksi. ;) Mitä lähempänä se kuulokeosa on korvaa sitä kirkkaampi ääni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuukauden odottelun jälkeen kuulokkeet "palautuivat" mulle. Uudet lähettivät tilalle. :thmbup: Rikkinäiset käyny varmaan Kossin tehtailla ennen kun on päätetty lähettää uudet. ;D

No, jos nyt kestäis ehjänä kauemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen edelleenkin Näitä Tuossa on hyvät Kuulottimet. Lukekaattet tuolta edellisesltä sivulta lisää mun kommentista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään