Teemu Lokka

Yksi asia mikä ihmetyttää B787:ssa ja A350:ssa

1 viesti aiheessa

Eli miksi kaksi eri tapaa rakentaa se komposiitti runko?

Toinen tekee sen erikokoisista valmiiksi tehdyistä paloista ja toinen levyistä. Ihmettelenkin jos 787 saa runkoonsa murtuman tai halkeaman niin pitääkö koko pala vaihtaa vai ei? Kun taas A350:ssa mennee paneli vaihtoon. Jälkimmäinen mielestäni fiksumpi vaihtoehto...

 

[VITSI] Noh pitäähän se ero olla ekassa ja tokassa generaatiossa...[/VITSI]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään