Petri Pohjonen

Minkä auton ostaisit?

45 viestiä aiheessa

Tässä taas uutta sunnuntaikyssäriä mietittäväksi...

Hintojen puolesta tasavahvoja automerkkejä, mutta minkä itse ottaisit allesi käyttöautoksi ?

Tietysti on bensamiehiä ja dieselmiehiä, mutta ei anneta sen vaikuttaa asiaan.

Otsikko korjattu -Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toyotan ottaisin noista. Ei varmasti "makein" peli, mutta ilmeisen luja käyttöauto. On niitä takseinakin. Jos ja kun seuraavaa kärryä ostelen, otan tosin kyllä numeroa pienemmän eli Corollan, mutta noista vaihtoehdoista se olisi Avensis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Skoda octavia combi RS - mukavan tehoinen perheauto  :thmbup:

Kalle vei jalat suustani. Tuo vielä dieselinä niin avot. Ja sitä ennen vähintään se 6 ja varanumero ensi lotossa.

Tällä hetkellähän on alla -03 vuoden farkku diesel (90 hv) Octavia ja hyvin pelittää, Ruotsista haettu pirkka-Audi  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras olisi ollut jättää ehdokaslista pois. Makuja on niin monia.

Jos nyt olisi moinen summa laittaa auton hankintaan Corolla farmari vaihtuisi Seat Altea XL -malliin. Kera DSG + 2.0TDI.

Kilpailijana olisi varmaan Octavia Combi, vastaavanlaisella tekniikalla.

Oma Toyota (2004) ei ole ollut mikään peruskallio laadussa ja kun valikoiman skaala vain supistuu, niin merkin vaihto olisi nyt itsestään selvää.

Nämä siis olisivat nyt hottia minulla. Mutta jatketaan rollalla... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minustakin olisi parempi jos vaihtoehtoja ei olisi vaan saisi itse kaivaa esille ne vaihtoehdot.

Tuosta listasta Audi A3 (neliovinen) tai Passatti. 1-Bemua en ottaisi, hinta-laatusuhde minusta todella alhainen ja muutenkin bimmerin sähkövilkku-katkaisin saa minut hulluksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en henk. koht. laittaisi rahaa noin paljon yhteenkään autoon vaan mieluummin asumiseen, vietän niin vähän aikaa autossa. Jos rahaa olisi rajattomasti, niin Volvon valitsisin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistelin kaikki polliin kuulumattomat viestit. Nythän ei kysytty mitään unelma-autoa, vaan minkä noista listatuista vehkeistä valitsisit...

Unelma-autoja varten on olemassa oma threadi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänet meni Audi A3:lle..Kivan näkönen ja myös luotettavat kilometrit kuten Toyotallakin...Harmi kun listassa ei ollut Mini Cooperia..sellasen saa vähän halvemmallakin kun 30.000€

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Passatti on nyt ja seuraavan Passatin saan torstaina...ei tosin kumpikaan sopinut tuohon hintahaarukkaan.

Sähän Kari vaihdat Passatteja useammin kuin alkkareitas! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään