Mikko Sokero

Suomen Ilmailuliiton hallitukseen tarjolla tuttuja nimiä

15 viestiä aiheessa

Miksei kenestäkään ehdokkaasta ole kirjoitettu yhtään mitään siitä, minkälaisia ajatuksia ja ideoita heillä on ilmailuliiton toimintaan ja tulevaisuuteen nähden? Sehän tässä olisi kovasti olennaisinta..?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksei kenestäkään ehdokkaasta ole kirjoitettu yhtään mitään siitä, minkälaisia ajatuksia ja ideoita heillä on ilmailuliiton toimintaan ja tulevaisuuteen nähden? Sehän tässä olisi kovasti olennaisinta..?

Tämän verran olemme saaneet tietoa kasaan ehdokkaista. He tai heidän ehdottajansa ovat antaneet nämä tiedot (ehdokkailta on pyydetty suostumus tietojen julkistamiseen). Tuo SIL:n sivuilla oleva uutissähke kertoo oikeastaan jo aika paljon ehdokkaista. Onhan mahdollista, että kokouksessa esitetään hallitukseen paikan päällä lisänimiä (mustia hevosia), joista ei tiedetä välttämättä etukäteen mitään. Ehdokkaat joutuvat tuomaan julki ajatuksensa julki paikan päällä tai etukäteen jäsenistöön vaikuttamalla.

Tämä SIL:n "ehdokasesittelypalvelu" on jäsenistön päätöksentekoa helpottava "työkalu", joka antaa yleistä tietoa arvon ehdokkaista. Aiemmin ehdokkaista ei ole ollut olemassa julkaistua etukäteistietoa. SIL on kuitenkin sen verran iso liitto, että mielestämme tällainen ehdokkaiden esittely on fiksua.

Pätevää sakkia, sanoisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo toki. Mutta kyllä ainakin mulle on aika oleellista mitä tuleva hallituksen jäsen aikoo tehdä liiton eteen TULEVAISUUDESSA. Sä kun olet lehtimies niin soita niille ja kysy lyhyt luonnehdinta siitä miten kuukin näkee ilmailuliiton roolin ja tulevaisuuden esim. seuraavan 5 vuoden aikana?

Sen nyt luulisi olevan erittäin tärkeää valinnan kannalta?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo toki. Mutta kyllä ainakin mulle on aika oleellista mitä tuleva hallituksen jäsen aikoo tehdä liiton eteen TULEVAISUUDESSA. Sä kun olet lehtimies niin soita niille ja kysy lyhyt luonnehdinta siitä miten kuukin näkee ilmailuliiton roolin ja tulevaisuuden esim. seuraavan 5 vuoden aikana?

Sen nyt luulisi olevan erittäin tärkeää valinnan kannalta?

//T

Meinaatkos, että   sinne ei valittaisi vahingossakaan ketään uutta " Tzangin Joe´ta". :-[

Anteeksi möläytykseni, mutta oli ihan pakko.

Koska tuossa heitossani en huitassut ihan tyhjää, pistin tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä sitä meinaa ollenkaan.

Enemmänkin sitä että harrasteilmailulla on paljon haasteita edessään ja olisi ihan oikeasti kiva kuulla mitä ideoita ehdolla olevilla hahmoilla on SILin tulevaisuuden suhteen.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä sitä meinaa ollenkaan.

Enemmänkin sitä että harrasteilmailulla on paljon haasteita edessään ja olisi ihan oikeasti kiva kuulla mitä ideoita ehdolla olevilla hahmoilla on SILin tulevaisuuden suhteen.

//T

Eiköhän nuo suuntaviivat ja kehitysideat tehdä siellä yhdessä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja joku muu varmaan päättää ketkä sinne pääsee kuin me täällä foorumilla..? ::)

No eri ilmailukerhojen edustajathan sen toki päättävät valtuutuksensa mukaan ja jäsenmäärällä painotettuna käsittääkseni, mutta ei nyt taas unohdeta että aika moni meistä on osa sitäkin porukkaa kenen ääniä tuolla käytetään.

Jaska; toki yhteistyössä se homma hoituu, mutta ainahan jokaisella on jotain annettavaa, eihän muuten sillä olisi mitään väliä ketä siellä istuu..? Siksi olisi ihan mielenkiintoista kuulla minkälaisia ajatuksia kenelläkin on. Toki varmaan jonkunlainen esittely on lauantaina paikan päälläkin tiedossa, mutta ihan hyvin sen olisi voinut tuonne sivuillekin koota, tai vaikkapa tänne.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monta kertaa olen miettinyt liittymistä kyseiseen järjestöön, mutta en harrasta ilamailua muuten kuin näiden foorumeiden kautta ja satunnaisena matkalijana, ja liiton sivuilla pitäisi valita joku oikeasti ilmailuun liittyvä alue niin en ole rohkaistunut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monta kertaa olen miettinyt liittymistä kyseiseen järjestöön, mutta en harrasta ilamailua muuten kuin näiden foorumeiden kautta ja satunnaisena matkalijana, ja liiton sivuilla pitäisi valita joku oikeasti ilmailuun liittyvä alue niin en ole rohkaistunut...

Rohkeasti vain! Muuten jäät ilman hienoa lehteä..  :thmbup: Päätettiinhän tuolla toisessa säikeessä, ettei lennokkiharrastus ole simulaattoreita enempää ilmailua ja rohkenin sen kuitenkin valita liittyessäni aikoinaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liity ihmeessä, siitä se harrastus voi sitten vaikka alkaa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään