Sami Virkkula

Väljä rajaus ja epämääräinen kuvakulma @ HK 13.3.07 (2 kuvaa)

49 viestiä aiheessa

Sori pojat mutta tänään ei parempaan pystynyt.  :(

Joku bussi

[ attachment removed ]

Joku emppu

[ attachment removed ]

Edit: Hupsis oli väärä päivämäärä eli kuvat on tänään otettu.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori pojat mutta tänään ei parempaan pystynyt. :(

Teit parhaas (?) ja se riitti. ;D  Komeita on, varsinkin emppu. Onko peräti 190?

Edit: pikkubambu taitaa olla kuitenkin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teit parhaas (?) ja se riitti. ;D

Tuo ei todellakaan riittänyt, jotain tällaista lähdin hakemaan mutta kuten näkyy tulos on pelkkää sutta ja sekundaa  >:( En vaan osaa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loppuikos sulta stuumit kesken, kun tuollaisia kuvailit...?, kyllä tiukat sideshotit rules, ja niitä mielummin katsoo, kuin tuollasia maisemakuvatuksia... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kävin itse noilla kulmilla tänään iltapäivällä kuvailemassa epämääräistä kuvakulmista. En oikein onnistunut siinä mitä lähdin hakemaan.  Mietinkin siellä, että miltähän täältä otetut kuvat näyttäisi joskus myöhemmin kun valot alkaa himmenemään.  Ja tossahan niitä sitten yläpuollella on nähtävissä  ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo ei todellakaan riittänyt, jotain tällaista lähdin hakemaan mutta kuten näkyy tulos on pelkkää sutta ja sekundaa  >:( En vaan osaa.

Ja toikin on mun mielestä vielä tärähtänytkin.... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori pojat mutta tänään ei parempaan pystynyt.  :(

Sami;  Älä wälit, ann Nurmise wälittä!

Komeat otokset ja niissä hyvä tunnelma  :thmbup: Olen vastaavia koittanut saada aikaiseksi, mutta kun on kopiokonepokkari niin ei siit mitn tuu - taidan mennä kopiokone järkkäri kauppaan...... ::)

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sami;  Älä wälit, ann Nurmise wälittä!

Komeat otokset ja niissä hyvä tunnelma  :thmbup: Olen vastaavia koittanut saada aikaiseksi, mutta kun on kopiokonepokkari niin ei siit mitn tuu - taidan mennä kopiokone järkkäri kauppaan...... ::)

Mika

No, iselläkin tuo järkkärin hankinta tulevaisuudessa kummittelee..., mutta miksi menisit kopiokonejärkkärikauppaan...?, eikös tuolta Nikon-kaupasta saa niitä parempia aitoja järkkäreitä...?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et kadu päivääkään vaikka se olisikin kopiokone ;)

Eero: sulla on varmaan sivukuva tästä  :D

OH-LQA

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, iselläkin tuo järkkärin hankinta tulevaisuudessa kummittelee..., mutta miksi menisit kopiokonejärkkärikauppaan...?, eikös tuolta Nikon-kaupasta saa niitä parempia aitoja järkkäreitä...?  ;)

ohvi alakaa;

Tsot tsot mikä provo - melekeen tekis miäli heittästä , mut enpäs taijakkaan :)

ohvi piättyy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja LEMMINKÄISELTÄ vielä! Voihan nyt elämä sentään :)

//T

Kyllähän minä näitä siellä malmillakin ottelisin mutta iltahämyn ainakaan koneita tulee turhan harvakseltaan.  >:( Menetkö vetämään läpäreitä niin päästään ottamaan kunnon kuvia eikä mitään räpsyjä busseista? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän minä näitä siellä malmillakin ottelisin mutta iltahämyn ainakaan koneita tulee turhan harvakseltaan.  >:( Menetkö vetämään läpäreitä niin päästään ottamaan kunnon kuvia eikä mitään räpsyjä busseista? ;)

;)

Siellä oli muuten melkoisen komea usva taas, mut oli jo pimee kun ehdin kokouksesta pihalle..  :-\

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hohhoijjaa... Eikö teitä jo ala kyllästyttämään tuo jatkuva molemminpuolinen piilo**ttuilu, mitä tässäkin threadissa melkein jokainen viesti sisältää? Alkuun sitä jaksoi seurata hymyssä suin, mutta nyt alkaa jo maistumaan puulle, kun sitä pitää sitten aina pistää joka ketjuun. Jos ei muuten, niin muka voivotellaan, "kun omat kuvat on skeidaa, olis pitänyt ottaa sideshottia" jne...

:thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duoda, oisko tuo vaalea/valkoinen tuolla foxin siiven alla jäätä/huurretta?

Jep. Polttoaine tankeissa on sen verran kylmää vielä, että huurtaa muuten lämpenevän metallipinnan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä idis, me tullaan jenkki-viskillä/alfa-mikellä messiin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Polttoaine tankeissa on sen verran kylmää vielä, että huurtaa muuten lämpenevän metallipinnan...

Just, sitä tossa pähkäilin että oisko noin (en ole nähnyt ennen kuvaa tuosta "ilmiöstä")

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hohhoijjaa... Eikö teitä jo ala kyllästyttämään tuo jatkuva molemminpuolinen piilo**ttuilu, mitä tässäkin threadissa melkein jokainen viesti sisältää? Alkuun sitä jaksoi seurata hymyssä suin, mutta nyt alkaa jo maistumaan puulle, kun sitä pitää sitten aina pistää joka ketjuun. Jos ei muuten, niin muka voivotellaan, "kun omat kuvat on skeidaa, olis pitänyt ottaa sideshottia" jne...

:thmbdn:

Jos tuolla meikäläistä tarkoitetaan, niin se on kyllä aitoa V.......a, minä en ole edes koskaan tavannut tuota tämän ketjun aloittajaa saati että tuntisin... ;), ja lopetan tuon peikkoilun tähän... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä idis, me tullaan jenkki-viskillä/alfa-mikellä messiin!

Älä yllytä sillä kohta te olette siellä vetämässä niitä läpäreitä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuolla meikäläistä tarkoitetaan, niin se on kyllä aitoa V.......a, minä en ole edes koskaan tavannut tuota tämän ketjun aloittajaa saati että tuntisin... ;), ja lopetan tuon peikkoilun tähän... :-[

Niin, tarkoitin nyt tässä kyllä tuota eri kuppikuntien välistä naljailua, mikä tällä hetkellä hallitsee vähän turhan suurta osaa kuvapalstan viesteistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuohan pitää korjata heti. Tulkaas kumpikin joskus messiin niin käydään kuvaamassa vaikka toi Mikan ehdottama PYW ilmasta..? Mä voin lentää ja te voitte räpsiessä tutustua toisiinne? ;^)

Itse asiassa mites jos sunnuntaina 18. päivä olis keliä? Varasin koneen klo 9-13, onks Mika jompi kumpi härveli vapaana? Malmille klo 8:30, pistäkää privaa.

Ja tää ei ole vitsi.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuohan pitää korjata heti. Tulkaas kumpikin joskus messiin niin käydään kuvaamassa vaikka toi Mikan ehdottama PYW ilmasta..? Mä voin lentää ja te voitte räpsiessä tutustua toisiinne? ;^)

Sori mutta en ole oikein koskaan lämmennyt vanhemmille miehille :laugh: (Tämäkään ei ole vitsi)

Joo pistellään privaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla