Mika Myöhänen

Ana 13.3.07 Ilman etu laskutelinettä nätisti maahan.

10 viestiä aiheessa

Selostaja puhui kyllä koko ajan Bombardier DHC-8 merkkisestä  8)

Jep, sepä se. 

Siistin näköinen lasku tosiaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Merkillepantavaa oli tuon vaahdotetun alueen väärä sijainti.

Nokka putosi maahan heti kun vaahdotettu ale päättyi. :thmbdn:

Vantaalla tuo tehtiin paremmin ,Kurhelalle ja Ahlavan Markulle. Ehkä em. kipparit määräsivät kasteltavan alueen tarkemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan kolmas threadi, missä asiasta mainitaan ja videoon linkitetään :)

Ps. Kone on muuten Dash-8 ;)

On varmasti hienoa että siitä linkitellään ja kirjoitellaan muihinkin aihe-alueisiin josta kokeneimmat käyttäjät sitten löytävät noita linkkejä, mutta ensimmäinen itse "Ilmailu-uutisesta" kirjoitettu aihe.

Ainakin itse henkilökohtaisesti löysin tuon videolinkin ja tapahtumasta keskustelua tämän aiheen alta juuri sen takia että etsin asiaa sieltä, mihin siitä PITÄISI olla kirjoitettu, eli ilmailu-uutisiin, ja sinne aloitettuun omaan aiheeseen tälle uutiselle. :thmbup:

Kehotan tässä nyt kommentillani toimimaan jatkossa niin, että nyt kun niitä "mainittavia asioita ja videolinkkejä" jostakin uutisesta on niin viedään ensimmäisenä niitä sinne itse uutisesta aloitettuun aiheeseen, tai tehdään sellainen jotta kaikki selkeesti näkisivät missä siitä asiasta on keskustelua, videolinkkejä ym. ja missä ei. Sen jälkeen niitä linkkejä voi vaikka heittää seinään jos siltä tuntuu. :laugh:

ps. johan pomppas, olen siis tätä mieltä mutta tää tällänen neuvominen voi olla aika turhaa mutta menköön nyt sitten eteenpäin  ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään