Antti Tuomela

YLEn aamu-TV:n bongausjuttu (Niko ja Sami)

44 viestiä aiheessa

Näinhän se paitsi Foorumilaiset ;), aukeaakohan tuosta meille ensin sivuosa Salkkareihin ja sitä myöten Hollywoodiin?, tuohon hyllyyn voisi vielä mahtua yksi Oscar-patsas, pienoismallien viereen?, meni hiukan ot. mutta kiitos jo näistä kommenteista, kehukaa ja haukkukaa vain lisää, kiitos, kaikki otetaan vastaan. 8)

 

Sori Niko mut ei luonnollisella esiintymisellä salkkareihin pääse :P ois pitäny töksäyttää vuorosanat ja muutenkin ylinäytellä.

:-[ oli pakko vartin myöhästyä töistäkin ku tuota jäin katselemaan

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hienoa promoa!

 

Taivaiden Toyota -ilmaisu on hyvä.

 

Taivaiden Porsche = G5!!!  :thmbup:

 

Niin jotakin piti hetkessä keksiä, tomittaja Markus Hippihän kysyi vastineita, mikä olisi taivaiden Cadillac ja Porsche, nyt asiaa hiukan mielessä pyöriteltyäni, taivaiden Cadillac varmaankin voisi olla, Helsingissäkin ASEM-kokouksen aikaan käynyt Brunein Sulttaanin B47 V8-ALI, ja tääsä tapuksessa jos ajatellaan jonkinlaista matkustajakapasiteetin omaavaa suorituskykyistä konetta, niin tarkemmin ajateltuna se voisi olla Cessna Citation X, ainakin nopeutensa suhteen, verrattuna Gulf 5, melkoiseen tomintasäteeseen, mutta tuo Gulf taisi myös mennä keskivertokatsojalta jo yli hilseen?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin jotakin piti hetkessä keksiä, tomittaja Markus Hippihän kysyi vastineita, mikä olisi taivaiden Cadillac ja Porsche, nyt asiaa hiukan mielessä pyöriteltyäni, taivaiden Cadillac varmaankin voisi olla, Helsingissäkin ASEM-kokouksen aikaan käynyt Brunein Sulttaanin B47 V8-ALI, ja tääsä tapuksessa jos ajatellaan jonkinlaista matkustajakapasiteetin omaavaa suorituskykyistä konetta, niin tarkemmin ajateltuna se voisi olla Cessna Citation X, ainakin nopeutensa suhteen, verrattuna Gulf 5, melkoiseen tomintasäteeseen, mutta tuo Gulf taisi myös mennä keskivertokatsojalta jo yli hilseen?

Gulfstreamin maininta lämmitti G-miehen sydäntä. Savannahissa kun pääsin kurvailemaan G-550:n Experimental-versiolla kypärä päässä, oli todella RR-olo. Tavallista kansaa ei pidä yliarvioida, mutta ei aliarvioidakaan, joten tuo G5 meni maaliin niille, joille pitikin.

 

Hienoa!  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Gulfstreamin maininta lämmitti G-miehen sydäntä. Savannahissa kun pääsin kurvailemaan G-550:n Experimental-versiolla kypärä päässä, oli todella RR-olo. Tavallista kansaa ei pidä yliarvioida, mutta ei aliarvioidakaan, joten tuo G5 meni maaliin niille, joille pitikin.

 

Hienoa!  :thmbup:

 

10-4  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

10-4  :thmbup:

 

Meneepä reilusti offtopicin puolelle, mutta käytetäänkö tätä koodia Suomessakin? :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Meneepä reilusti offtopicin puolelle, mutta käytetäänkö tätä koodia Suomessakin? :D

 

Tuskinpa? Varmasti en tiedä itsekään, tuohan on Ameriikoista kotoisin oleva rekkakuskien CB-liikenteessä käyttämä kuittaus, ja kuuleehan tuota myös jenkkipoliisileffoissa kuittauksena käytettävän, itselle tuo on lähinnä tuollainen massasta poikeava tapa käyttää tuota viesteissä. Tosiaan OT >:(, eli siirrytään jälleen otsikon aiheeseen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Meneepä reilusti offtopicin puolelle, mutta käytetäänkö tätä koodia Suomessakin? :D

"Tenfoorit" heittää kehiin myös nämä tosi-tv-palkkionmetsästäjäperheen jäsenet... Se isi on sellainen Hulk Hoganin näköinen tatuoitu nahkahousumies. OT OT OT...  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Gulfstreamin maininta lämmitti G-miehen sydäntä. Savannahissa kun pääsin kurvailemaan G-550:n Experimental-versiolla kypärä päässä, oli todella RR-olo. Tavallista kansaa ei pidä yliarvioida, mutta ei aliarvioidakaan, joten tuo G5 meni maaliin niille, joille pitikin.

 

Hienoa!  :thmbup:

 

Olen ikuisesti katkea tuosta sun keikasta. Arvaa ottiko päähän kun aikoinaan kuulin että olet sinne menossa prkle!  8) No elämä on.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuulinkos väärin, että toinen kavereista olisi sanonut SAS:n lähtevää MD-83:ksi?  :laugh:

Keskusteluussa korjattiin MD-90 maininta. Keskustelu meni jotenkin "Mikä tyyppi?"  Vastaus: "Se on MD yhdeksänkymm ei vaan kahdeksankolme".

 

"MD yhdeksänkymm" sanottiin vain hetkisen ajan ja se korjattiin MD 83:ksi, en tiedä oliko MD 83 siitten puolestaan täysin oikein. Kone ainakin näytti SAS:n MD 80 -sarjalaiselta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

SASlla ei ole kasikolmosia. Se oli MD-81. En itsekään erottaisi toisistaan kasiykköstä tai kasikakkosta.

 

...kyllä SAS:lla on muistaakseni ollut joskus MD-83:a, en kyllä tiedä onko enää. Tämä on nyt MuTu-tietoa, täytyis tarkistaa kotona.... MD-81/2/3/8 ei voikaan ulkoa erottaa, erot ovat painoissa, moottoritehoissa ja polttoainetankeissa. MD-88:ssa ohjaamo on uudenaikaistettu.

 

Tarkastus jumal-sivustolta antoi: http://www.airliners.net/open.file/0000872/L/ 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vielä tuohon TV-pätkään liittyen, kun virallinen osuus oli hoidettu, koko porukasta otettiin vielä ryhmäkuvaa, tämän kuvan on ottanut Raisa Ojala Finavian Lentokenttätekniikasta, ja hänelle suuri kiitos tästä, ja julkaisen kuvan hänen antamallaan suostumuksella täällä foorumilla.

 

Eli tässä koko porukka, valitettavasti en muista enää tekijöiden (Kamera- ja Äänimiehen nimeä) mutta kiitos kuitenki kuuluu heille ja Samille sekä Raisa Ojalalle tästä kuvasta.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs se studiotoimittaja hymyili ja sano: "Ilyushin 18 enkä selitä enempään"

 

Matkustanut joskus työmatkalle itään IL-18 kyydissä ja saanut Hmm..., ensiluokkaista palvelua ja äänetöntä ja tasaista kyytiä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään