Jani Viipuri

EFTP extended edition

11 viestiä aiheessa

Elikkäs muutamia kuvia kun kävin hieman opettelemaan uutta 1.4x TC mutikkaa, olihan se jo OH-AFIn treenatessa mutta tarkempi opiskelu jäi sikseen.

Kiva vekotin, kyllä se muutaman millin ekstra tuntuu.

 

mutta kuviin...

 

 

OH-ATC nokkaa

[ attachment removed / expired ]

 

Melkein sideshottia

[ attachment removed / expired ]

 

Kuka/ketkä tunnustaa ? onko tässä yritetty kertoa finncommille jotakin, kun piti piirrellä ainakin kaksi hymiötä, hä ?  ;D

[ attachment removed / expired ]

 

Ilmaa kevyempää U494

[ attachment removed / expired ]

 

U430

[ attachment removed / expired ]

 

Ryanin DHO saapuu, taas mukava valo

[ attachment removed / expired ]

 

Vähän lähempää ettei tarvi tihrustaa

[ attachment removed / expired ]

 

Jassoo, uusi tuttavuus OH-AYC

[ attachment removed / expired ]

 

Motit ainakin kiiltää, eikä mitkään huonot heijastuksetkaan =)

[ attachment removed / expired ]

 

Jotakin tunnelman viritystä

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hienoja kuvia, kyllä juu. Paljastankohan nyt tyhmyyteni, mutta miksi tuo Finncomin Atikka on noin harmaa kyljestään? Eikö noita koneita pestä ikinä vai onko se jotain muuta?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Paljastankohan nyt tyhmyyteni, mutta miksi tuo Finncomin Atikka on noin harmaa kyljestään? Eikö noita koneita pestä ikinä vai onko se jotain muuta?

 

Ei niitä joka välissä ehditä olla pesemässä. Kun kone on päivät jatkuvasti menossa muutaman kymmenen minuutin kääntöajoilla, ei siinä paljon ehdi konetta pesemään. Ja onhan se selvä, että kun kelit ovat keväisen märkiä, "rapa" se roiskuu kiitoteilläkin... Mutta kyllä koneita pestään, kun on aikaa. Mutta nuo ei ole niinkuin taksit, jotka saattaa käydä montakin kertaa päivässä pesulassa :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla optinen harha, mutta mielestäni Ryanairin lähestymiskuvassa on moottorit hieman soikeita  ;D

 

Ei se mikään harha ole.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo noi CFM56:n ilmanottoaukot 737:ssa on tarkoituksella litistetty alaosastaan jotta jää hieman enemmän rakoa platan ja moottorin väliin, eikä samalla ime niin paljon pikku kiviä yms.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo noi CFM56:n ilmanottoaukot 737:ssa on tarkoituksella litistetty alaosastaan jotta jää hieman enemmän rakoa platan ja moottorin väliin, eikä samalla ime niin paljon pikku kiviä yms.

 

Oho. Tämä olikin hyvä tietää. Tuo kuva pelkästä moottorista taas näyttää niin pyöreeltä, että luulin sitä vaan kuvakulmasta johtuvaksi harhaksi  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla