Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2007 Elikkäs muutamia kuvia kun kävin hieman opettelemaan uutta 1.4x TC mutikkaa, olihan se jo OH-AFIn treenatessa mutta tarkempi opiskelu jäi sikseen. Kiva vekotin, kyllä se muutaman millin ekstra tuntuu. mutta kuviin... OH-ATC nokkaa [ attachment removed / expired ] Melkein sideshottia [ attachment removed / expired ] Kuka/ketkä tunnustaa ? onko tässä yritetty kertoa finncommille jotakin, kun piti piirrellä ainakin kaksi hymiötä, hä ? [ attachment removed / expired ] Ilmaa kevyempää U494 [ attachment removed / expired ] U430 [ attachment removed / expired ] Ryanin DHO saapuu, taas mukava valo [ attachment removed / expired ] Vähän lähempää ettei tarvi tihrustaa [ attachment removed / expired ] Jassoo, uusi tuttavuus OH-AYC [ attachment removed / expired ] Motit ainakin kiiltää, eikä mitkään huonot heijastuksetkaan =) [ attachment removed / expired ] Jotakin tunnelman viritystä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2007 Varsin laadukas yhdistelmä näkyy olevan, pitääköhän tässä alkaa säästämään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2007 Hyvät kuvat! Viimeinen oli paras. 8) Teemu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2007 Hienoa, huutokauppa-konekin on taas omassa elementissään (OH-AYC) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2007 En tiedä miksi, mutta ensimmäinen on ehdottomasti paras! Muutenkin hyviä kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Hienoja kuvia, kyllä juu. Paljastankohan nyt tyhmyyteni, mutta miksi tuo Finncomin Atikka on noin harmaa kyljestään? Eikö noita koneita pestä ikinä vai onko se jotain muuta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Paljastankohan nyt tyhmyyteni, mutta miksi tuo Finncomin Atikka on noin harmaa kyljestään? Eikö noita koneita pestä ikinä vai onko se jotain muuta? Ei niitä joka välissä ehditä olla pesemässä. Kun kone on päivät jatkuvasti menossa muutaman kymmenen minuutin kääntöajoilla, ei siinä paljon ehdi konetta pesemään. Ja onhan se selvä, että kun kelit ovat keväisen märkiä, "rapa" se roiskuu kiitoteilläkin... Mutta kyllä koneita pestään, kun on aikaa. Mutta nuo ei ole niinkuin taksit, jotka saattaa käydä montakin kertaa päivässä pesulassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Taitaa olla optinen harha, mutta mielestäni Ryanairin lähestymiskuvassa on moottorit hieman soikeita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Taitaa olla optinen harha, mutta mielestäni Ryanairin lähestymiskuvassa on moottorit hieman soikeita Ei se mikään harha ole. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Joo noi CFM56:n ilmanottoaukot 737:ssa on tarkoituksella litistetty alaosastaan jotta jää hieman enemmän rakoa platan ja moottorin väliin, eikä samalla ime niin paljon pikku kiviä yms. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2007 Joo noi CFM56:n ilmanottoaukot 737:ssa on tarkoituksella litistetty alaosastaan jotta jää hieman enemmän rakoa platan ja moottorin väliin, eikä samalla ime niin paljon pikku kiviä yms. Oho. Tämä olikin hyvä tietää. Tuo kuva pelkästä moottorista taas näyttää niin pyöreeltä, että luulin sitä vaan kuvakulmasta johtuvaksi harhaksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla