Mikko Sokero

Ilmailijat ovat nuorekkaita

38 viestiä aiheessa

Pakko kommentoida Jaska Kuusistolle - ei sentään ihan samat naiset. Sukupolvi on vaihtunut, ainakin mitä meidän perheeseen tulee. Äiti istui aikanaan kymmenkunta vuotta Malmilla töissä ja kummitätinikin hyvän aikaa. Ilmailukärpänen puri (minua siis silloin taaperoikäisenä; ei äitiä, kummitäti kylläkin lensi joskus) ja niin minusta tuli aikanaan purtsikka- ynnä mopupilotti. Joskus tulee käytyä Malmilla maisemia ja muistoja katselemassa  ::)

Mutta alkuperäiseen ikäkysymykseen:

Kuten tästäkin keskustelusta voi havaita, pieniä poikiahan ei erota isoista pojista - tai edes isoista miehistä - kuin lelujen hinta. Varmaan pätee lentäjiin varsin hyvin... Nais(lentäjänkin)näkökulmasta se on ah ja voi  ;D

Kiitos terveisistä Kaunis-Pauliina. Kauneinta on mukavat muistot ja, te, ihanat naiset.

Teitä ei tuuli kuljetellut eikä hymypojat sokaisseet. :thmbup:

Pojat puhuu ja miehet tekee  ::)

Pakko lisätä tähän:

Sirpan kommentti tuosta puhelinkeskuksen seinäntakaisista lorotuksista saa usein naurunpyrähdykset aikaan.

(Tietämättömille; seinän takana oli miesten vessan pisuaarit.)

Poistan seuraavan muistelon, jos näyttää siltä: Sirpa antoi hyvän vinkin kuinka pestään tissit.....no, ne heitetään pesun ajaksi olalle (olkapäälle).  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

K

Poistan seuraavan muistelon, jos näyttää siltä: Sirpa antoi hyvän vinkin kuinka pestään tissit.....no, ne heitetään pesun ajaksi olalle (olkapäälle).  ;D

Niin, mutta kenen olkapäälle...(anteeksi, penikkatauti iski) :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nama ovat nakojaan taas naita miespuolisten pilottien puheita ;D

Tuosta tulee mieleen, kuinka aikanaan lennonopettajan tarkkarilennollani tama tarkastuslentaja(vanha mies muuten) ei muuta tehnytkaan kuin kertoi, kuinka hanella oli ollut joku mimmi privapilotin tarkkaria suorittamassa, eika neito oikein kunnolla voinut tehda mopolla sakkauksia, kun kuulemma olivat niin isot rinnat, ettei sauvaa saanut vedettya tarpeeksi taakse.

No minun kanssani ei kyseisella herralla tullut ihan tuollaisia muisteloita, varmaan harmitti kovasti. ;) Sita paitsi mina nyt muutenkin olen tottunut lentamaan yleensa se sauva jalkojen valissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve sielu, terveessä naisessa  :thmbup:

jk. eihän "se" sauva  :-[

mä oon vanhempi mies, enkä ikinä tollasia höpöttele ;)

mulla kun sattui olemaan rintava naisoppilas, sanoin hänelle, että jalan käytöllä kaarroissa, pysyy tissis sun puolella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä oon vanhempi mies, enkä ikinä tollasia höpöttele ;)

mulla kun sattui olemaan rintava naisoppilas, sanoin hänelle, että keskijalan käytöllä kaarroissa, pysyy tissis mun puolella.

Vanhempien herrasmiespilottien kanssa tosiaan pitaa olla varovainen. Pitaa osata lukea kokoajan rivien valista, mita he tarkoittavat.;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hölökyn kölökyn

Voimme kai hyvällä omatunnolla kutsua itseämme nuorisoilmailijoiksi, ei niinkään iän puolesta, vaan siitä pikkupojasta, joka vielä asuu meidän pääkopassa. Niin ja kyllä tuo P...na on monen "pikkupojan" päät sekoittanut EFHV:llakin  :-[

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... ja lähipiirin mielestä minäkään en näytä päivääkään yli seitsenkymppiseltä.

Kun alkoi näyttää siltä, että perin harvat naiset enää (no ei niitä montaa ollut alun alkaenkaan) kyytiini taivaalle lähtevät, asensin koneeseeni (OHPMI) Maksullisen Naisen.  (nainen josta piti maksaa). Se oli hirvittävä erehdys.  Uskotteko niin sillä (eh.... Hänellä)  ei ole ollut MITÄÄN positiivista sanottavaa minun lentämisestäni. (Siis tyypillinen nainen ..  :P) Jatkuvaa nalkutusta. "Check RPM, check airspeed, check bus voltage, check sitä ja check tätä".

http://www.buy-ei.com/Voice%20Annunciator%20AV-17.htm

Siinä on yksi hyvä puoli kuitenkin mitä muissa naisissa ei ole:  (käy ilmi alla olevasta kuvasta....)

[ attachment removed / expired ]

Jakselkaahan ...

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... ja lähipiirin mielestä minäkään en näytä päivääkään yli seitsenkymppiseltä.

Kun alkoi näyttää siltä, että perin harvat naiset enää (no ei niitä montaa ollut alun alkaenkaan) kyytiini taivaalle lähtevät, asensin koneeseeni (OHPMI) Maksullisen Naisen.  Jakselkaahan ...

Peter

Tuolla naisella on muuten oikein nimikin, kutsuvat häntä Edith:ksi. Varmemman vakuudeksi tärkeimmät motkotukset tulevat "maksullisen" miehen äänellä. Liekö kyllästyneet naisen nalkutukseen, eivätkä ole noteeranneet kaikkea, tai niin kuin kerran, breakerit ulos, pysyy akka hilijaa, niin ja kone mäkeen ;)

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et ainakaan väärässä ole! Jos naisella on valita kahden väliltä joista toinen läträä kaljaa lähikuppilassa ja toinen lentobensaa kentällä, niin nainen silloin valitsee...toisen... ;)

Jos on varaa kalliisiin leluihin niin on varaa myös elättää perhekkin.

Pahus, pitänee sitten miettiä tarkemmin tätä ilmailuharrastusta jos sen myötä nuo jonot oven takana kasvaa...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahus, pitänee sitten miettiä tarkemmin tätä ilmailuharrastusta jos sen myötä nuo jonot oven takana kasvaa...  ;D

Niin.... Ja kannattaisi liittyä "Kultapotkuriklubiin"  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään