Teemu Eerola

Finnairin nykylaivaston paras kone mielestäsi?

56 viestiä aiheessa

Äänestin 340:stä nimenomaan parhaimman matkustusmukavuuden takia. Muuten ääni olisi mennyt MD-11:lle, mutta vähän potuttaa sen viimeaikaiset myöhästelyt...

Tuo MD-11 saattohoito kuulostaa hyvältä ajatukselta. Tosin olen sen jo itse omaltaosaltani aloittanut. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-11.

Olen ehdottanut jo Finnairin viestintäosaston pomoille, että saattohoitoa tarvitseville täytyisi järjestää jonkinlainen jäähyväislento kun viimeinen MD-11 aikanaan lähtee...

:(

No nyt ollaan asialinjalla! :thmbup: Tuohan voisi jopa ehkä kenties toteutuakin? ??? Itse voin kyllä elää  ilmankin noita kaunokaisia,  mutta jäähyväislento on kertakaikkisen fantastinen ajatus! Näen jo silmissäni kunniakierroksen Helsingin yllä... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-11, kunnes todellisten laajarunkokoneiden aikakausi Suomessa päättyy. 8)

Sitten jääkin jäljelle -- Finnairin Bonanza-koulukone! :o

Minkäs takia nämä jäävät ja tulevat laajarunkokoneet eivät ole todellisia? Ihanko ne ovat harhaa? Mistäs pitäen Finnairilla on jälleen ollut Bonanzoja?

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Todellisella" halusin korostaa entisten DC-10:ien ja nykyisten MD-11:ien mittasuhteita. "Laajarunkoisuus" yleistyi jo viime vuosituhannella siinä määrin, ettei käsite oikein enää puolusta paikkaansa. Jos B767 on "laajarunkoinen", niin MD-11:n tapauksessa se on jo harmillista vähättelyä, johon en halua syyllistyä. Sitä paitsi ero rungon läpimitassa korvaavaan konetyyppiin nähden on silmiinpistävä:

DC-10/MD-11 6,02 m

A330/A340 5,64 m

Vai ei ole Bonanzaa. Koulukoneet olisivat olleet mielenkiintoisia ehdokkaita tähän äänestykseen. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen tulin Empulla rivillä 3, eikä siinä ainakaan paleltanut missään määrin, vaikka t-paitasillani olin. Sieltä ylhäältä voi säätää sitä tuuletuksen tehoa?

Vastaukseksi kyselyyn heitin A320(-sarjan) - se vaan on toimiva. Ei se sinänsä mitään tunteita herätä, mutta hommat hoituvat.

-o

Mä olen Empulla mennyt jo reilut kymmenen kertaa, eikä kyllä ole muakaan paleltanut koskaan. Päinvastoin, lämpötila on ollut juuri hyvä. Tosin mun mielestä lentokoneessa on jokseenkin mukavampi olla jos siellä on jopa hieman viileää, muttei kylmää tietenkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään