Guest arttula

Bonairelta Belizeen ja takaisin ?

4 viestiä aiheessa

Terve

Suunnittelen tuossa reissua Karibialle. Alkuun olisi tarkoitus mennä Bonairelle, ja sitten käväisemään Belizessä. Paluulento olisi Bonairelta. Olen yrittänyt tsekata Amadeus.netistä ym. saiteilta lentoa tuolle välille, mutta kaikki tuntuvat lentävän Miamin tms. kautta. Olisiko jollain tietoa joistain pikkuyhtiöistä, jotka lentäisivät suoraan tuota väliä ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse Bonairella (paratiisissa) kahdesti käyneenä sanoisin että hankalaa voi olla. Suoria lentoja ei mielestäni Flamingo Internationalilta ole. Venezuelaan lentää joku pikkuhärpätin pari kertaa viikossa ja siinä taitaakin olla kaikki reittiliikenne Etelä-Amerikan matereelle ko. saarelta.

Sinuna katsoisin yhteyksiä Curacaon tai Aruban kentiltä. Näille pääsee Bonarielta kätevästi joko DiviDivillä tai Dutch Antillean Expressillä (flydae.com).

Nauti ajastasi Bonairella - itse en tältä pallolta ole vielä parempaa lomapaikkaa löytänyt. Äläkä unohda snorkkelia/sukeltamista ko. paikassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Kiitos ! Pitää katsella noiden muiden saarien kautta. Sukeltamaanhan tuonne nimenomaa ollaan juuri menossa... :thmbup:

Arttu

Itse Bonairella (paratiisissa) kahdesti käyneenä sanoisin että hankalaa voi olla. Suoria lentoja ei mielestäni Flamingo Internationalilta ole. Venezuelaan lentää joku pikkuhärpätin pari kertaa viikossa ja siinä taitaakin olla kaikki reittiliikenne Etelä-Amerikan matereelle ko. saarelta.

Sinuna katsoisin yhteyksiä Curacaon tai Aruban kentiltä. Näille pääsee Bonarielta kätevästi joko DiviDivillä tai Dutch Antillean Expressillä (flydae.com).

Nauti ajastasi Bonairella - itse en tältä pallolta ole vielä parempaa lomapaikkaa löytänyt. Äläkä unohda snorkkelia/sukeltamista ko. paikassa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Kiitos ! Pitää katsella noiden muiden saarien kautta. Sukeltamaanhan tuonne nimenomaa ollaan juuri menossa... :thmbup:

Arttu

Asiaan löyhästi liittyen:

Onko tämän sivun pari ensimmäistä videota tuttuja?

Ainakin noista voi varmaan kerätä hiemen lisää lomafiilistä!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään