Jani Salo

Zone Alarm ei muista

5 viestiä aiheessa

moi

Asensin McAfeen virustorjunnan ja FireWallin rinnalle Zone Alarmin ilmaisen version.

Ohjelma toimii hyvin mutta aina kun otan yhteyden nettiin (käytän vielä 56k modeemia :P ) niin ohjelma ei muista että olen jo aikaisemmin käyttänyt esim. MSN Messengeriä tai Mozillaa.

[ Attachment removed / expired ]

vaikka olen kuvan mukaisesti ruksannut kohdan että muista ensi kerralla niin aina kun tulen uudestaan nettiin tuo sama konsoli tulee ja kysyy että voiko ohjelma mennä netiin, vaikka olen jo antanut sille luvan edellisellä kerralla.

Missä vika ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedosto johon luvat tallennetaan sijaitsee program files hakemiston alla ja sinun Windows tunnuksella ei ole sinne oikeuksia kirjoittaa? Ainoa joka tulee mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moire,

tuota yks sellanen juttu mikä tuli mieleen on se että sulla kun on dynaaminen ip niin sanooko se zalarmi aina ottaessa yhteyttä modeemilla että new network found tms? Jos näin on, niin nuo asetukset mitä tallentelet menevät aina sen vanhan verkon asetuksiin ja näin ollen eivät ole kovin käyttökelpoisia :)

Tuon ongelman voi poistaa olikohan sellaisesta kohdasta kuin firewall-edit network (tai ainakin jotain sinne päin). IP-osoitteksi networkille Internet zoneen laitat vaikkapa 2 ensimmäistä numerosarjaa omasta osoitteestasi ja 2 viimeistä nollaksi esimerkiksi 234.45.0.0.

Todellakaan siis en ole varma johtuuko tuo ongelmasi tästä, mutta tämä on ainakin yksi mahdollinen paikka kokeilla :)

-niko-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asetukset ei tallennu jos konetta ei sammuteta oikein tai tulee blue screeniä, joutuu buuttaamaan tms.

Näin ainakin meikäläisellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään