Peter Lord

Jos (vieläkin) lentää haluat ...

63 viestiä aiheessa

Minulla osuu työmatka Tukholmaan maanantaiksi huhtikuun 2. päivänä

Jos luoja suo ja keli sallii niin lennän sinne (siis Brommaan, Tukholman keskustan laidalle) OH-PRT:lla Malmilta aamulla ja palaan illalla takaisin.

Olen tainnut joskus luvata ilmoitella tällaisista keikoista (joissa on tilaa matkustajille jotka lupaavat olla maksamatta).

Tällä kertaa koneessa lienee 4 tai 5 tyhjää paikkaa. 

Jos haluat siis käydä länsinaapurissa silloin, niin laita viestiä.  Jos halukkaita on yli kapasiteetin niin arvonnassa auttaa piiiiiiiiitkä essee siitä "miksi juuri minä/me"  :)

Ja selvyyden vuoksi siis: lähtö noin klo 8.30 ja paluu klo 21 mennessä. Mukaan tuleminen ei maksa mitään.

Ja kaikki tämä sillä edellytyksellä että sää ei ole ylitse Lancen tai lentäjän suoritusarvojen (siis lähinnä sumu ja jäätäminen voivat estää lähdön).

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

>:( pentele et on osunu sit itsellä kurssipäivä väärään päivään. Tukholmassa päivän mutka ku ei ois kyl yhtään pahitteeksi ollutkaan. No toivottavasti Peter matkaseuraa saa parempi onnisilta.

Kiitos tästä mahdollisuuden tarjoamisesta kuitenkin tosiaan tällaista henkeä 'harraste' piirissä on hieno nähdä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä olisi yksi halukas  :thmbup: En olekaan ennen ollut pienen koneen kyydissä  ::) ainoastaan "lentoyhtiökoneiden". Tämä olisi minulle aivan uusi kokemus, jollainen ei varmasti usein tule eteen. Jos tulee pitkä lista halukkaita, niin kirjoitan sitten myös pitkän listan syitä, miksi juuri minä haluaisin mukaan  ;D niitä kyllä varmasti löytyykin (huom. ensikertalainen).

EDIT: Pienin kone jolla matkannut, on ollut 737-500

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi surkeuden maksimaalinen ylistys! En ole ikinä matkustanut Convair Metropolitania/atikkaa pienemmällä vempeleellä ja nyt kun oikein tyrkytetään niin en pääse edes ehdolle >:( Tietysti juuri 2. päivä alkaa duuni, kun taas ensi viikon lorvin vapaalla.

Hieno tarjous kuitenkin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi innokas löytyisi täältäkin, jos vain vielä mahtuu mukaan. Kessna "kokemusta" löytyy noin tunnin verran :laugh:

Sain just järkättyä tuon päivän vapaaksi, ja kyllä perustelujakin tarvittaessa löytyy....

(Laitan vielä privaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiinto on ollutkin yllättävän runsasta.  (Lento)hulluja olette kaikki tyynni. 

Katsotaan torstaihin saakka, ilmoitan sitten ketä arpaonni suosi. 

Toki jo nyt halukkaita on enemmän kuin koneessa penkkejä, mutta hyvällä esseellä voitte päästä vielä piiiiitkälle.

Luulen myös, että ei tämä aivan minun viimeiseksi lennokseni jää (ainakin näin toivon) joten jos arpaonni ei suosi nyt niin mahdollisesti seuraavalle keikalle kyllä.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yv laitettu. Mikähän se kruunun kurssi onkaan  :laugh:

// Mikko Lahtinen & ensimmäistä kertaa täällä kirjoittamassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Damn... Just loppuu sopivasti talviloma silloin :( Olisi ollut kyllä kiva moiselle lennolle päästä, kun ei oo tullut 737 pienemmässä koneessa oltua  :-\

- Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olkaahan vielä tovi kärsivällisiä. 

Mukaan lähtijöiden nimet selviävät tänään noin klo 23 mennessä. Olen vielä kurssilla ja ohjelmaa riittää, pääsen keskittymään asiaan tuossa iltapalan jälkeen.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olkaahan vielä tovi kärsivällisiä. 

Mukaan lähtijöiden nimet selviävät tänään noin klo 23 mennessä. Olen vielä kurssilla ja ohjelmaa riittää, pääsen keskittymään asiaan tuossa iltapalan jälkeen.

Tämähän on yhtä jännä kuin Idols-kisa... Hehee.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan  :P asia on niin, että olen ERITTÄIN huono kirjoittamaan mitään pitkiä esseitä. Taitaapi voitto tulla muille, vaikka olisi ollut erittäin mukavaa päästä mukaan  :'(

No mutta, taidan silti varmuuden vuoksi lähettää painon ihan YV:nä Peterille  ;D, kuten Mikko neuvoikin tuossa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mutta, taidan silti varmuuden vuoksi lähettää painon ihan YV:nä Peterille  ;D, kuten Mikko neuvoikin tuossa

Täällä ainakin on ylipainoa  :P :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tanssii tähtien kanssa -kilpailun rinnalle on tullut Lentää Tähtisen kanssa -kilpailu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin...

tämähän meni haastavaksi.

Lentohalukkaita herroja oli isompi määrä kuin luulinkaan. 

Sumeaan logiikkaan perustuva arvontamekanismi suosi seuraavia :

Jussi Sahlberg

Mikko Lahtinen

Kalle Kämäräinen

Santtu Salomaa

Heikki Jokinen

mutta vaikeaa oli ketään halukkaista pudottaa pois. (pitää seuraavan kerran lähteä MD11:lla ilmeisesti)

Te, jotka että tällä kertaa päässeet mukaan, älkää nyt mahdottomasti murehtiko. Pidetään nimet mielessä ja koetetaan keksiä uusia reissuja kevään mittaan.

Jos joku ei pääse mukaan, PLEASE ilmoita perjantai klo 18 mennessä niin saadaan vielä valituksi tilalle mr. Joku Toinen.

- Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jussista sulle on todellista apua. Mies nappaa kiinni radiaalista ja saman tien äijän voisi panna taitojensa puolesta vaikkapa radistiksi. Ja kyllä se Jussi lentääkin osaa... Pistä se perämiehen jakkaralle.

Emmää neuvoa halua, mutta Jussi on ollut minunkin perähenkilönä useamman kerran.

Ihan vaan tiedoksi.  :)

No niin...

tämähän meni haastavaksi.

Lentohalukkaita herroja oli isompi määrä kuin luulinkaan. 

Sumeaan logiikkaan perustuva arvontamekanismi suosi seuraavia :

Jussi Sahlberg

Mikko Lahtinen

Kalle Kämäräinen

Santtu Salomaa

Heikki Jokinen

mutta vaikeaa oli ketään halukkaista pudottaa pois. (pitää seuraavan kerran lähteä MD11:lla ilmeisesti)

Te, jotka että tällä kertaa päässeet mukaan, älkää nyt mahdottomasti murehtiko. Pidetään nimet mielessä ja koetetaan keksiä uusia reissuja kevään mittaan.

Jos joku ei pääse mukaan, PLEASE ilmoita perjantai klo 18 mennessä niin saadaan vielä valituksi tilalle mr. Joku Toinen.

- Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään