Peter Lord

Jos (vieläkin) lentää haluat ...

63 viestiä aiheessa

Liekköhän kukaan tulossa paloheinästä päin kentälle? :)

EDIT: Kyyti selvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todistetusti matkaan lähtivät. Kuvat nyt on mitä on.

Niin ovat, mutta silti tuossa viimeisessä kuvassa on jotenkin hyvä fiilis. Sellainen sumuinen lähdön fiilis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli matkaan on päästy, sitten jäädään vain odottamaan raporttia Bromman maanantaisista herkuista  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa takaisin EFHF:lle!

Laskuaika oli 21.13 LT ;) (keittön kellon mukaan),

Ette ihan ehtineet tornin aukioloajan puitteissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno reissu, ei voi muuta sanoa! Peterille vielä ISO kiitos!!!  :thmbup: Niin ja myös matkaseuralle!

Brommassa saatiin muutama kuva kortille, hyvä paikka kuvata. Pääsee melkein rullaustien viereen. Kalusto siellä on pääosin Avroa, Saabia ja Fokkeria.

Alla yksi esimerkki nopeasti Picasalla muokattuna. Lisää tulee loppuviikosta sekä Brommasta että Arlandasta ja eiköhän Kallekin jotain kuvia tänne laita...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomattu on, tosin halusin laskea jutut itse, ja käyttää tuota valmista tuotosta laskennan tarkistamiseen. Muuten, kuinkakohan moni pilotti jaksaa itse laskea (kurssin jälkeen) paino- ja balanssiasiat itse, vai luottavatko valmiiseen "laskuriin"?

-Jussi

Aina käsin tullut tarvittaessa tehtyä ilman exceleitä tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinällään se on vaan niin työlästä tehdä käsin, ettei paljon viitsi, kun on pelit ja vehkeet keksitty ihmisen elämää helpottamaan. Joskus on kiva ottaa kartta, kakkara ja plotteri sekä kynä ja ofp-planketti ja tehdä homma perinteisesti ihan vaan taitojen ylläpitämiseksi. Hommassa on muutenkin oma viehätyksensä, mutta pitkää matkaa suunnitellessa siinä tuhraantuu äkkiä tunti jos toinenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään