Jani Viipuri

Mönkijät kaanaassa (10 kuvaa)

18 viestiä aiheessa

Katsotaas miten rykelmä ATV kuvia kelpaa tänne.

Eli kävin kameran kanssa Kaanaassa katselemassa mönkijöiden koeajotapahtumaa.

Kyllähän siellä muta lensi.

EDIT, purtsikoita ei ollut viereisellä kentällä... muuten niistäkin olisi pari kuvaa

Heti Can-Am keulii

[ attachment removed / expired ]

Honda saa kyytiä

Linhailla rauhallisempaa menoa

Yamahan grizzly kokeilee vettä, mitä nyt hiukan monot kastuu

Polariksen 800 perään, no problemo

Hondan rääkkäys jatkuu

Edelleen kidutuksessa, tosin kuskilta taisi usko loppua ennen, kuin koneesta pito

Hankkisi veneen  ;D

Äksöniä on tälläkin ollut.

Kymcon huiput testissä

Tämmöistä.

Toivottavasti joku selaa läpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aijjai herkkua herkkua :P Mites iso toi honda oikein on??  ??? Toi telaketju systeemi on aika kätevä talvella, korvaa moottorikelkan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tou....näyttää vähän Polariksen logolta

Luonnonkieroilla silmillä :) olisin kallistumassa yammun logoon

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aijjai herkkua herkkua :P Mites iso toi honda oikein on??  ??? Toi telaketju systeemi on aika kätevä talvella, korvaa moottorikelkan.

ei korvaa, eihän tuolla pääse vetten päällä kulkemaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luonnonkieroilla silmillä :) olisin kallistumassa yammun logoon

Tuo logo on parhaimmillaan bassorummun etukalvossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta, mutta mielummin siinä saisi olla Sonorin logo 8)

Soittelin vuosia Sonoreilla, mutta laatu/paino-suhde oli huono... Yamahan kanssa saatiin aikaan PALJON parempi ja KEVYEMPI diili...

On mulla edelleen yksi Sonorin peltivirveli.

Ja jos oikein tarkkoja ollaan, DW siinä etukalvossa pitäisi lukea...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Soittelin vuosia Sonoreilla, mutta laatu/paino-suhde oli huono... Yamahan kanssa saatiin aikaan PALJON parempi ja KEVYEMPI diili...

On mulla edelleen yksi Sonorin peltivirveli.

Ja jos oikein tarkkoja ollaan, DW siinä etukalvossa pitäisi lukea...  ;)

Mä oon tykästyny kyllä täysin uusiin Sonoreihin, varsinkin harrastelija hintaluokan vermeissä, vaikka jammutkin on kieltämättä toinen favoritti (varsinkin jos oiken diilinkin saisi). Jos ei olisi rahasta kiinni niin Kumun kattaus olisi ehdoton!

Sorry OT..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon tykästyny kyllä täysin uusiin Sonoreihin, varsinkin harrastelija hintaluokan vermeissä, vaikka jammutkin on kieltämättä toinen favoritti (varsinkin jos oiken diilinkin saisi). Jos ei olisi rahasta kiinni niin Kumun kattaus olisi ehdoton!

Sorry OT..

Rummuista keskustelu on OT:ia, mutta tässä tapauksessa toivottavaa.  :D

Minulla on DW:n 22" basarilla varustettu studiosetti, Yamahan Stage Custom (koivua) -setti 20" basarilla keikkakäyttöön (aivan ehdoton ykkössettini; kevyt, soiva ja loistava hardware, bd-pedaali DW 5000), hifistelyyn Slingerlandin 24" basarilla varustettu setti, kaksi Ludwigin settiä (toinen 20" BD:llä, toinen 26") ja Rolandin sähkörummutkin. Kumut hankin sitten kun kasvan lisää pituutta. Yamaha tulee minulle F-musiikin kautta hauskalla diilillä (kotona pojalla on myös 18" BD:llä varustettu Yammu-setti). Rokkivirppa on pronssi-Mapex (13") tai 5,5x14" Yamahan koivuvirppa. Rumpuja löytyy kovasti...  :)

Peltimerkkini on Paiste (diili suoraan Sveitsin tehtaan kanssa). Studiolla käytän Sabiania. Myös Zildjiania, Staggia ja Meinliä löytyy kotitarpeiksi...

Kaikki vermeet kulkevat Hardcasen (Made in UK) keisseissä. Kun jättää keissit pakkaseen ja lyö lekalla, ei tapahdu mittään. Keissi palautuu muotoonsa. Miksi tuosta aineesta ei tehdä lentokoneita?

Lisää infoa: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=51432

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rummuista keskustelu on OT:ia, mutta tässä tapauksessa toivottavaa.  :D

Minulla on DW:n 22" basarilla varustettu studiosetti, Yamahan Stage Custom (koivua) -setti 20" basarilla keikkakäyttöön (aivan ehdoton ykkössettini; kevyt, soiva ja loistava hardware, bd-pedaali DW 5000), hifistelyyn Slingerlandin 24" basarilla varustettu setti, kaksi Ludwigin settiä (toinen 20" BD:llä, toinen 26") ja Rolandin sähkörummutkin. Kumut hankin sitten kun kasvan lisää pituutta. Yamaha tulee minulle F-musiikin kautta hauskalla diilillä (kotona pojalla on myös 18" BD:llä varustettu Yammu-setti). Rokkivirppa on pronssi-Mapex (13") tai 5,5x14" Yamahan koivuvirppa. Rumpuja löytyy kovasti...  :)

Peltimerkkini on Paiste (diili suoraan Sveitsin tehtaan kanssa). Studiolla käytän Sabiania. Myös Zildjiania, Staggia ja Meinliä löytyy kotitarpeiksi...

Kaikki vermeet kulkevat Hardcasen (Made in UK) keisseissä. Kun jättää keissit pakkaseen ja lyö lekalla, ei tapahdu mittään. Keissi palautuu muotoonsa. Miksi tuosta aineesta ei tehdä lentokoneita?

Lisää infoa: http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=51432

Pakko vielä vastata kun alkoi kuola valumaan suupielistä  ;D Hienoja soittimia!

Voisit alkajaisiksi lahjoittaa osan kamoista mulle, toinen ludarin setti esim. kelpais  ;) Jos kehtoot kertoo niin olis mukava tietää montako pinnaa noilla endorsement-diileillä saa hinnasta pois?

Mulla on tällä hetkellä tommonen Sonorin force 3005 fusion -setti Sabianilla ja Zildjianilla höystettynä + edellisen pöörlin setin osia (mm. virppa, joka ei oikein mieltä lämmitä ja eliminator pedaali joka taasen on muodostunut suosikiksi). Lisäksi kans on Rolandin vermeet hiljasempaan harjottellun + nauhoitteluun. Toinen virveli olisi tuohon sonorin rinnalle mukava hankkia, kumun virppa on pyörinyt mielessä jo kauan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko vielä vastata kun alkoi kuola valumaan suupielistä  ;D Hienoja soittimia!

Voisit alkajaisiksi lahjoittaa osan kamoista mulle, toinen ludarin setti esim. kelpais  ;) Jos kehtoot kertoo niin olis mukava tietää montako pinnaa noilla endorsement-diileillä saa hinnasta pois?

Mulla on tällä hetkellä tommonen Sonorin force 3005 fusion -setti Sabianilla ja Zildjianilla höystettynä + edellisen pöörlin setin osia (mm. virppa, joka ei oikein mieltä lämmitä ja eliminator pedaali joka taasen on muodostunut suosikiksi). Lisäksi kans on Rolandin vermeet hiljasempaan harjottellun + nauhoitteluun. Toinen virveli olisi tuohon sonorin rinnalle mukava hankkia, kumun virppa on pyörinyt mielessä jo kauan.

Jos on hyvät perustelut, endorser ei maksa mitään kamoista. Pearlilla maksaa tietyn prosentin, mutta palveluun sisältyy vastaavat kamat missä tahansa päin maailmaa keikkapaikalle tuotuna. Sama kaiketi Premierillä. Yamahalla ei tällaista ole. Toisaalta ulkomaankeikkoja olemme tehneet vain muutaman. Sinne kamat ovat kulkeneet matkatavarana keisseissä...

Kumun puu-hooppinen virveli on hieno. Silti rokein virppa mitä tiedän olemassa, on semi-piccolomallinen pronssi-Mapex...

Sonor on kohtuuhintainen setti, vaikkakin ne tehdään nykyään vinkuintiassa. SQ2 tehtäneen Saksassa. Sen huomaa myös hinnassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään