Mikko Suomela

Millä koneella pelaisit?

25 viestiä aiheessa

MOI!

Tuossa olisi äänestyksen poikasta. Sinulla on 3 ääntä. Tämä tuli mieleeni kun yksi luokkalaiseni sai PS3.

Itelleni otin PC, Xbox 360 ja tietenkin Nintendon DS.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai että tämmöstä tällä kertaa ........  ::)

Niinpä...

No vastasin Nintendo Wii... Tuli sellaisella viikonloppuna pelailtua ja oli varsin kiva laite. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

heh !!kuka nyt playstation ykkösellä haluais pelata ;D

Se on kuule vielä kova kone :P

PS3, PS2 & PC yhdistelmää ei voita mikään! (joskaan minulla ei ole vielä PS3sta, mutta sitten jossainvaiheessa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tuo tietokoneella pelailua viimeisen kahden vuoden aika melko pitkälti lopahtanut, kun ei ole enään koneen tehot pysynyt kaikkien pelien tasolla, eikä muutenkaan oikein tule koneella pelailtua, mitä nyt muutamia pelejä silloin tällöin, kun kiinnostus pelailuun lopahtanut. Itseltä löytyy myös Xbox, jolla on ihan mukava pelailla, kun ei tarvitse murehtia nykimisistä yms. vaan pelit pyörii niin, kuin pitääkin, ilman mitään päivittelyä. 

Varmaan jossain vaiheessa tulee hankittua tuo PS3, mutta vasta sitten, kun hinta laskee...

Eli vastasin PC, Xbox ja PS3 noilla perusteilla.

Kaverin luona tulee kanssa pelailtua PS2:ta aina silloin tällöin.

EDIT: Löytyyhän meikäläiseltä toki myös Nintendo 8-bit, mutta sitä ei ole listassa.  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä pääsen aina halutessani ihan oikealle tietokoneelle, joten en tarvitse pelikonsoleita mihinkään. Spectravideon mäkihyppyä olisi kyllä kiva kokeilla pitkästä aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS3 ja Wii. Olen hullu: Aikeissa ostaa molemmat!  :o

Ja kolmas: DS. Omistan sellaisen jo,mutta sellaisella pelaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS2 ja PC. Tuskin enää PS3:sta ostan kun ei tule tolla kakkosellakaan pahemmin pelattua.. riippuu mitä pelejä tulee kolmoselle..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei Linukalle ole pahemmin pelejä, vaikka kyllähän aina Cedegalla pystyy pelaamaan osaa PC peleistä.  :thmbup: Ja Xbox 360 on tossa pöydän alla, sekä kaapeli että pääsee pelaamaan teräväpiirtokuvalla tosta tietokoneen näytöltä. Mutta ei kyllä oikenin jaksaisi enää pelata mitään, kun on toi Carbonkin jo läpi pelattu eikä ole tullut mitään muuta mielenkiintoista peliä, paitsi tuo Lost Planet.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tuo tietokoneella pelailua viimeisen kahden vuoden aika melko pitkälti lopahtanut, kun ei ole enään koneen tehot pysynyt kaikkien pelien tasolla, eikä muutenkaan oikein tule koneella pelailtua, mitä nyt muutamia pelejä silloin tällöin, kun kiinnostus pelailuun lopahtanut. Itseltä löytyy myös Xbox, jolla on ihan mukava pelailla, kun ei tarvitse murehtia nykimisistä yms. vaan pelit pyörii niin, kuin pitääkin, ilman mitään päivittelyä. 

Itselläni taas päinvastoin. Huono vastata muuta kuin tietokone, koska ei ole kertaakaan tullut kokeiltua xboxeja tai muitakaan ps-konsoleita. Mutta eiköhän viimeistään sitten, kun flight simulator tulee kyseisiin laitteisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikään ei voita tietokonetta, koska kaikki tuossa listalla ovat tietokoneita  :thmbup: Tämä nykyajan ihmisen käsitys tietokoneesta tarkoittaa ilmeisesti näyttöä, keskusyksikköä, hiirtä, näppistä ja mahdollisia kaijuttimia.  Mutta toisaalta onhan tuosta jo tullut sellainen käsite että kun puhutaan esim. tietokonekaupasta, niin siellä myydään näitä edellä mainittuja laitteita ja niiden kokonaisuuksia. Wikipedia määrittelee tietokoneen näin:

Tietokone on laite, joka käsittelee numeeris-loogista tietoa ohjelmointinsa mukaisesti.

Eli kyllä Xbox, PS ja muut vastaavat pelikonsolit ovat ihan yhtälailla tietokoneita, aivan täysin.

Kyllä olen kuitenkin sillä linjalla, että mikään ei voita tällaista tietokonetta, eli sitä miksikä se on kielessä muotoutunut ;)Tietokoneen kannalla olen siksi että siihen löytyy lukemattomia pelejä, niitä voi tehdä itse, konetta voi viritellä, mahdollisuudet ovat yleensä rajattomat, kaikki toimii kun osaa, niissä on järkeä sekä haastetta. Ja listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle ;)

Ja sitten vähän historiallisiin asioihin. Itse olen nimittäin tällainen vanhojen aikojen kaipailija. Joku tuolla mainitsi jo C64:n, on se vaan mukava laite (kun vihdoin sain sitä kokeilla), mikään ei voita sitä plimputusta ;) Nintendollakin tuli joskus pelailtua, Super Mario Brosia ja NHL94:sta. Aah  :P PS1, nojoo... Kyllä silläkin tuli hakattua Formula1 2001 -peliä, iha mukavia muistoja tulee. Löytynee vielä tuolta vanhan Saloran alta ;)

Mutta kuten jos mainitsin, ei mikään voita tietokonetta  :thmbup:

Ekkee suuttuko mun viisasteluita ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hei.... vaihtoehdoista puuttui se tärkein: Lentokone  :P

Sillä minä enimmäkseen ...

Pelaamisesta oli kyse ja jos teet sitä oikealla lentokoneella, niin minä ainakaan en tule kyytiin...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään