Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 Karmeita kännykkäkameralla otettuja kuvia. Mutta pakko päästä jakamaan ne Ilmailusää sunnuntaina 25.3.2007 oli täällä EP:lla mahtava, olisipa ollut jo 10. - 11.3.2007 myös. Viimeistellyn oloinen lentolaite tuo Seamax. Näitä oli EFKJ:lla tosiaan kaksin kappalein: OH-U526 ja OH-U532. Risto Nevala [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 Heh! Aika veikeän näköinen kone tuo Seamax! Tuohan on sellainen ultrakevyt, eikö? Millaisen ja minkä hintaisen lupakirjan ultrakevyt vaatii? Terv. tietämätön simupilotti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 UPL tarvitaan, hintaa pahville tulee päältä 4000 euroa, mut jää alle 5000 euron. Ei paha. Risto Nevala Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 UPL tarvitaan, hintaa pahville tulee päältä 4000 euroa, mut jää alle 5000 euron. Ei paha. Risto Nevala Jos on jonkun isomman cessnan ohjailuun vaadittavat läpyskät, niin saako silloin tätäkin lentää? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 UPL tarvitaan, hintaa pahville tulee päältä 4000 euroa, mut jää alle 5000 euron. Ei paha. Risto Nevala Niin eikös tuohon tarvita ihan normi UPL ja vesilentokelpuutus? (tms. ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 WHOOOOOPS!!!! Se vesilentokelppari unohtui. Se tarvitaan tietysti kanssa, maksaa koulutus noin 1000 eurorahaa. Mites muuten on PPL pahvin kanssa. Jos on Seamaxiin tyyppi ja vesikelppari niin luulisin että lentely onnistuisi? Viisaampia apuun, mapit on kentällä.... -Risto- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 WHOOOOOPS!!!! Se vesilentokelppari unohtui. Se tarvitaan tietysti kanssa, maksaa koulutus noin 1000 eurorahaa. Mites muuten on PPL pahvin kanssa. Jos on Seamaxiin tyyppi ja vesikelppari niin luulisin että lentely onnistuisi? Viisaampia apuun, mapit on kentällä.... -Risto- Niin tuohon Seamaxiin on joku tyyppikoulutus ? Eikös toi 4000e UPL:stä oo aika paljon? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 Morjens Risto! Komea oli kyllä keli EFKJ:lla viikonloppuna (ja sitä keliä on riittänyt tietty koko alkuviikonkin). Oli mukava käydä katsomassa Kauhajoen kentällä lentokerhomme jäsenen uutta konetta (OH-U532)! -Kari- Tässä pari kuvaa itseltäni kyseisestä koneesta: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 On kyllä hiton hyvännäköinen kone 8) Millonkohan pääsis lie tyypittämään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2007 Seamaxin lentämiseen vaaditaan UPL ja koulutus konetyyppiin (muistaakseni 1/2 tunnin lento opettajan kanssa eli hieman vaativampi suoritus kuin PPL-luokan koneen "tyypityksessä". Jos konella halutaan lentää vedestä, vaaditaan vesilento-oikeus, joka pitäis tulla SE Piston SEA -kelpparin päälle anottaessa. PPL-pilotti saa UPL:n saa lentämällä 2 tuntia koululentoja ja tarkkarin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2007 Lisää kuvia "komiasta koneesta" löytyypi http://airpilot.pp.fi/kuvat/seamax/album/index.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla