Heikki Sillman

GH-Yoken käyttö

4 viestiä aiheessa

Pari kysymystä: 1. Mikä keinuvipu on oikeanpuolisessa kädensijassa? Kone tuli suorataa hulluksi eikä ollut hallittavissa, varsinainen sirkusnäppäin.

2. Onko laitteissani vikaa vai mistä johtuu tikkuun verrattuna valtaisa hidastuminen ja sauvan liikeratojen laajuus laidasta laitaan? Tikulla liikuttiin milleissä Yokella kymmenissä senteissä.

Kiitos kokemustiedoista

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oliskohan siinä oikeanpuoleisessa keinuvivussa ollut ailerontrim, siis kallistustrimmi.

 

Eikös noita herkkyyksiä ole helppo vaihtaa simun asetuksista, itse kyllä pidän Yoken vähän laajemmista liikeradoista.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja tietenkin niihin nappeihin saa laittaa ihan mitä toimintoja haluaa. Kontrolliasetuksista ne pääsee muuttamaan.

 

Siksihän yoke ostetaan, että liikeradat eivät ole nano-Ångströmejä niinkuin tikussa, jolloin konetta pystyy hallitsemaan paremmin. Dead zonea säätämällä voit pienentää keskustan reagoimattoman alueen sopivaksi. Se kannattaa laittaa niin suureksi, että ohjain aina palautuu kuolleelle alueelle kun siitä irroittaa, mutta ei sen isommaksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedoista. Olenkin vaihtanut settingistä lentämiseeen ja taas takaisin yli kymmenen kertaa ja nyt alkaa hommat hoitua. Tuo oikean hantaakin vipu on tosiaan rudder trimmi ja numeroiltaan 3 left ja 4 right. Etupanelin vipu 5/6 osoittautui Baronilla laskutelinevimpaimeksi. Kunhan pedaalitkin asettuvat uomiinsa niin kokeillaan B 737:n käsittelyä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään