Juho Vastapuu

Estonia animaatioita

5 viestiä aiheessa

Olen Googlesta etsiskellyt m/s Estonian onnettomuutta käsitteleviä animaatioita. Mustan joskus seitsemänvuotiaana löytäneeni kattavan sivun jolla oli monta animaatiota jotka käsittelivät syyskuun 28. päivän onnettomuutta. Nyt minua alkoi taas kiinnostaa tällainen - miksikä sitä nyt sanoisi, "hasarditekniikka". Tietääkö joku mitään mielenkiintoisia animaatioita. Olen jo katsonut tämän sivun animaatioon. Sitten löysin netistä tuollaisen ruotsalaisen NyTeknikin tekemän animaation linkkejä ympäri nettiä, mutta kyseinen video on poistettu ainakin osoitteesta http://www.nyteknik.se/filmer/lps-fast.wmv. Onko jollakin tallessa tuota animaatiota tai onko kellään mitään muita mielenkiintoisisa linkkejä?

Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä taitaa olla viimeisestä käännöksestä jonkinnäköinen animaatio toisella koneella. Voin ensi viikolla tsekata nuo tarkemmin. Ylen Elävästä Arkistosta löytyy myös jotain tähän liittyvää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulta löytyy kansiollinen estonia materiaalia jos tarvitsee, radiokeskustelut, sukellusvideot, animaatoita etc.

!!

Jos todella viitsisit niin olisin todella kiitollinen. Kuinka paljon (tavuja) niitä on, pystyykö laittamaan e-mailina (juho.vastapuu [ miukumauku ] luukku [piste] com)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään