Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2007 Alaska Airlines ja Air Horizon pyytänyt anettiä lopettamaan koneidensa kuvien myynnin. http://www.airliners.net/discussions/aviation_photography/read.main/272357/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 1, 2007 Luin pikaisesti läpi tuon threadin ja ainakaan minulle ei selvinnyt, mitä on yhtiöiden vaatimuksen takana ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 1, 2007 Luin pikaisesti läpi tuon threadin ja ainakaan minulle ei selvinnyt, mitä on yhtiöiden vaatimuksen takana ? Eipä niillä taida olla mikään muu syy kun eivät itse noista kuvista saa rahaa. Joten siksi pelottelevat lakituvalla. Olivat saaneet printtitalon jota a.net käyttää paniikkiin asiasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 5, 2007 Jos noille printtien myymiselle ei ole mitään laillista estettä niin ihmettelen vain että mikä pikkupulju noita printtejä A.netille duunailee. Tarkoitan vain sitä että jos sieltä ei ole tullut mitään laillisia perusteluja niin mikän yksityisyrittäjä siellä peloissaan pistää projektin jäihin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla