Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2007 Tristarin odottelu meni puihin, kun delayta pukkas (nyt kandee jo juosta ), mutta tulipas käydyksi pitkästä aikaa Lemminkäisen liepeillä. Kalusto oli aika perustavan laatuista, mutta ilma oli hieno ja lämpimähkö (+14C), joten mikäpäs siinä sitten. Muutama tämmöinen nenänaluspainotteinen shotti sitten tuli ammutuksi, joten eikun näytille. Synkeä Bussikuva kertoilee hieman sivutuulesta. Aika makoisia lähestymisiä oli tyrkyllä. [ attachment removed ] Valeri ja Grigori tulivat Ukrainasta. [ attachment removed ] Vihtori Hotelli tulloo... [ attachment removed ] ...ja männöö. [ attachment removed ] Sievästi aurinko kylkeä killoitti [ attachment removed ] EBE on tainnu saada kuramahojen ruakaa [ attachment removed ] Tämä fallossymboli tais olla LXA. [ attachment removed ] Ehkä tääkin oli. [ attachment removed ] Notta ei tässä nyt tämän järjellisempää ollukaan tyrkyllä. Ihan kiva expiöriens kaikesta huolimatta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2007 Mukavia kuvakulmia ja muutenkin hienoa vaihtelua! Rajaukset olivat erikoisia, mutta minä pidin niistä. Ainoastaan muutamassa kuvassa olisin ehkä tehnyt toisin, mutta en kyllä ole varma miltä näyttäisi.. Vihtori Hotelli tulloo... Tässä kuvassa olisin leikannut niin että toisen moottorin raato jää kokonaan pois. ...ja männöö. Ja tässä olisin jättänyt nokkatelineen kokonaan näkyviin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2007 Minä taas tykästyin eniten ensimmäiseen. Action-kuvat tekee aina kauppansa niihin en kyllästy koskaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2007 Joo, minä tykkäsin tuosta "moottorinraadosta". Se toi jotenkin hiukkasen syvyyttä kuvaan. Kuvat ovat vissiin ensimmäistä lukuunottamatta kaikki croppaamattomia eli niin läheltä otettuja, että homma tapahtui aika vikkelään. Kun siihen vielä lisää kaiken aikaa metsään tarkentaneen autofocuksen, ei ihan huiman loppuun saakka mietityt sommitelmat tulleet kyseeseen. Samasta syystä muuta kivasti rajautunut otos joutui romukoppaan, kun käsi ei ehtinyt koneen liikkeeseen mukaan ja menivät pehmeiksi. Treenin puutetta pitkän tauon jälkeen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2007 Huomenta, Tässä meikäläisen eilisen saldo, yllättäen samoja kuvakulmia kuin Antilla :-) Hieman tuulee sivusta Idästä... Aurinko ja pilvet FC OH-ATD FC ja kuramaha Maha -Jussi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2007 Antti on kyllä kuvakulmien ja rajausten Paavo Väyrynen; erottuu hyvin porukasta - tosin edukseen. Pekka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2007 Jep, hauskoja rajauksia. Asiallista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Antti on kyllä kuvakulmien ja rajausten Paavo Väyrynen; erottuu hyvin porukasta - tosin edukseen. Pekka Kiitos, Pekka Mulla oli aikanaan vessan seinällä Iltiksestä leikattu kuva, jossa Paavo Suuri kohentelee silmälasejaan. Kuvateksti kuului: "Jälkikäteen myönnetään, että minä olin oikeassa..." Sitä odotellessa Kiitooksia muutenkin kommenteista! -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Rohkeita rajauksia. Tulee mieleen Tappajahai ja Independence Day -leffat... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla