Ilkka Mäkelä

Eri ilmailufoorumeiden aggressiivisyydestä

23 viestiä aiheessa

Olen kirjoitellut Jippiin ilmailupalstalla ilman rekisteröitymistä sinne nimimerkillä Ilkka M.

Pari päivää sitten sinne ilmaantui joku toinen Ilkka M, joka taisi vähän hiiltyä,

lopulta lupasi antaa minulle turpiin Malmilla ensi perjantaina klo 15, jos minulle sopii ;D

Tällä palstalla ei ole sentään uhkauksia tullut, vaikka välillä on tullut kirjoitettua epätarkkaa tietoa

Halukkaat voivat seurata viestiketjua osoitteessa

http://www.jippii.fi/jsp/forum/board.jsp?b=ilmailu#

otsikon "helikopteri turma" alapuolella

turpiin vaan ja onnea, toivottaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plääh... eiköhän tuo äijä heittäny tuon viimeisen jo vitsinä.

Niin ja jos ei heittänyt vitsinä niin se on taas joku niitä Jippiin 12v koviksia ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja jos ei heittänyt vitsinä niin se on taas joku niitä Jippiin 12v koviksia ::)

Jep. Useimmiten niitä jotka talttuu kun vähän nenästä vääntää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jippiin "ilmailufoorumilla" ei ole mitään tekemistä ilmailun kanssa. Suurin osa kirjoituksista on alapään juttuja ja joutavuuksia. Älkää tuhlatko aikaanne sitä lukemalla. FS netti taitaa olla ainut Suomalainen ilmailufoorumi, joka on täysin asiallinen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ettet vain epähuomiossa ole itse kirjoittanut niitä kaikkia Ilkka M:n viestejä. Ainahan ei muista mitä on tullut tehtyä. ;D

No, ikävää tuollainen "v*tun tampio" -kirjoittelu on. Onneksi tappio on kirjoittajan, hän siinä itsensä nolaa.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin näin tuon keskustelun sattumalta eilen.

Omasta mielestäni tämä on ainoa asiallinen ilmailufoorumi, kotimaisella kielellä, mitä olen löytänyt. Ja johon jaksan osallistua.

Näillä Jippiin, tms. foorumeilla näkee usein hyviä ketjun aloituksia, jotka kuitenkin tyrehtyvät asiattomuuksiin, liian usein. Oli aihe mikä tahansa.

Fs Nordicilla on etuna rekisteröinti ja oman nimen käyttö, sekä hyvä valvonta.

Lisäksi täällä on jo kasvanut sen verran hyvä yhteisö, että häiriköille ei ole oikeastaan edes kasvualustaa olemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, tuota Jippiin palstaa on mukava lukea, kun haluaa nauraa. Muutapa virkaa sillä ei olekkaan. Tuota se teettää, kun saa kirjoitella nimimerkkien takaa eikä palstaa valvota muutenkaan mitenkään. En ihmettelisi yhtään, vaikka tuo toinen Ilkka M ei olisi koskaan Ilkka M:ää nähnytkään. Ja vielä kun tuota tarkemmin katsoo, niin ette te kaksi taida olla edes ainoat Ilkka M:t tuolla, vaan tuo varsinaisten v****ilu viestien kirjoittaja on ihan kuka tahansa...

Ai juu, ja kyllähän tuolta varmasti poikarakkautta löytää, jos sellaista etsii. Sitä siellä tuntuu riittävän ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, siellähän on kinasteltu mm. siitä kuka on oikea nimimerkki Marquise

ja tuota filosofi Esa Saarisen aikoinaan levyttämää aihetta "poikarakkaus" löytyy tosiaan myöskin ;D

Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu siitä miten keskustelupalstoja valvotaan tai ei valvota

Jippiitä ei ilmeisesti lainkaan valvota vaikka on kyllä mahdollisuus raportoida asiattomasta viestistä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkääs nyt liikaa mainostako tätä FSN:ää siellä jippiin sivuilla. Siellä on otsikko "Jippiin ilmailufoorumi lopetettava!" jossa sitten mainostetaan FSN:ää. Ajatelkaas, jos ne "jippiiläiset" tulee tänne :-[. Taitaa moderaattoreiden työ lisääntyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Pari päivää sitten sinne ilmaantui joku toinen Ilkka M, joka taisi vähän hiiltyä,

lopulta lupasi antaa minulle turpiin Malmilla ensi perjantaina klo 15, jos minulle sopii

En tunnusta :D

Jippiitä ei ilmeisesti lainkaan valvota vaikka on kyllä mahdollisuus raportoida asiattomasta viestistä

Allekirjoittanut sai jokin aika sitten IP:n mukaisen kirjoitusporttikiellon Jippiin sivuille. Syyksi tuli ruudulle "otsikko: neekeri aihe: neekeri" :o:D

Mutta kaikki palstat joille ei tarvitse rekisteröityä, ovat samaa roskaa: jippiit, suomi24:set, Soneran palstat jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkääs nyt liikaa mainostako tätä FSN:ää siellä jippiin sivuilla. Siellä on otsikko "Jippiin ilmailufoorumi lopetettava!" jossa sitten mainostetaan FSN:ää. Ajatelkaas, jos ne "jippiiläiset" tulee tänne :-[. Taitaa moderaattoreiden työ lisääntyä.

Ei nuo nimimerkkien takaa tuultapaskaa kirjoittelevat tänne uskalla tulla. Ja jos tulevatkin ja yrittävät jatkaa samaa linjaa kuin tuolla Jippiillä, niin äkkiä siihen moderaattorien toimesta tulee loppu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nuo nimimerkkien takaa tuultapaskaa kirjoittelevat tänne uskalla tulla. Ja jos tulevatkin ja yrittävät jatkaa samaa linjaa kuin tuolla Jippiillä, niin äkkiä siihen moderaattorien toimesta tulee loppu...

Alkaa taas banaanitehdas kannattaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jippiin ns. ilmailu- ns. foorumi on säälittävyydessään jo surkuhupaisa.

Aiheita siellä on tasan kaksi.

Turhautunut

Peter

aka Marquise

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitikö tämä FSN mainita tuolla, nythän kaikki 12 vuotiaat, joita koko FSN on täynnä, menee pilaamaan tuon jippiin asiallisen ja ammattitaitoisen forumin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

lopulta lupasi antaa minulle turpiin Malmilla ensi perjantaina klo 15, jos minulle sopii ;D

Mikäs siinä, kun kerätään FSNän sakki kasaan ja mennään porukalla sitä vastaan perjantaina ;D 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä ole tollasilla ennen käynytkään. Nyt tuli katottua. Olihan siellä ihan asiaakin muka mitä vähän vilasin. Tämä kyseinen aihe ja nimmari juttu on kyllä syvältä, vitsi tai ei. Kai useimmilla on saman nimisiä kaimoja, itsekin olen ollut kokouksessa ja saunassa kaimani kanssa, eikä tullut mieleenikään kuttuilla vaikka kaveri olikinns "pitkä tukka hippi". Olaan sentään inssejä molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikä oisi antanu sulle selkään :D No LOL!

Ilkka M

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, näyttäähän meitä Ilkka M:iä olevan tällä - huom. asiallisella - palstalla useampiakin, kun tarpeeksi katsoo

Aikoinaan kutsunnoissa 1973 tuli vastaan kaksi muutakin Ilkka Mäkelää, oli vähän outoa katsella muiden samalla nimellä mutta eri käsialalla kirjoitettuja nimikirjoituksia

Onneksi kumminkin Suomen yleisin sukunimi on edelleen Virtanen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään