Guest arttula

Murinaa Welhon laajakaistasta

10 viestiä aiheessa

Terve

Muutettuani Helsinkiin hankin Welhon kaapelimodeemin. Ja huono päätöshän se tuntui olevan. Netti pätkii tuon tuostakin. Usein yhteys katkeaa muutamaksi minuutiksi, ja palautuu sitten taas toimiakseen pari minuuttia. Viikko sitten maanantaina yhteys katkesi kokonaan. Soittelin asiakaspalveluun, ja jonotin aikani. Mitään valmista siitä ei kuitenkaan tullut, vaan pyysivät tuomaan kaapelimodeemin palvelupisteeseen. Siellä testasivat modeemin, ja totesivat sen toimivan. Eikun takaisin kotiin. Vaan ei toiminut. Usean soiton ja yhteensä n. tunnin jonottamisen jälkeen päädyttiin siihen, että pitää tilata huoltokäynti. Sellainen sovittiin viime perjantaiksi. Yllättäen netti alkoi taas aivan itsekseen toimimaan torstai-iltana. Mitään vikaa ei kuitenkaan linjoissa kuulemma ole ollut.

Nyt alkoi pätkiminen taas. Pari minuuttia online, sitten yhteys poikki. Alkaa pikkuhiljaa pinna palamaan. >:( Onko muilla vastaavia kokemuksia ? Mikä olisi suositeltava operaattori täällä Helsingin seudulla ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuttua on tarina, vaikka mulla ei olekaan Welhoa.  Noin kaksi vuotta sitten tilasin Multi.fi:ltä internet-liitymän, Full Rate.  Se pätki juuri kertomallasi tavalla kaksi vuotta !  vikailmoituksista huolimatta !  Vasta nyt äskettäin sain miehen käymään täällä paikalla (ja tietysti pari tuntia ennen sen tuloa kaikki häiriöt poistuivat), ja totesi vain etteihän sen pitäisi pätkiä.  No, nyt jo noin parin viime viikon ajan yhteys on toiminut ilman mitään häiriöitä, mutta nopeus on rajoitettu 2,7 megaan.  Eli Full Rate ei toimi tässä ympäristössä, vain kuukausimaksu menee sen mukaan !  Sellaista se on tekniikan kanssa, koetetaan elää mukana ja maksaa.....    Otan osaa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla toiminut welho noin vuoden ihan ok.

Mutta jos vaihtaa aiot, niin kokeilepa meidän serverisponsoria eli Nebulaa..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

7,5 vuoden kokemus Welhosta ja tyytyväinen olen. Onhan tuohon aikaan toki omat ongelmansa huoltokäynteineen ja laitteistonvaihtoineen mahtunut mutta en ole vaihtamassa pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän mahtaa olla kun netti pätkii? Netti ei pätki jos sitä käyttää, mutta jos lähtee hetkeksi pois ja ei lataa mitään, niin tulee "Offline tila ja yritä uudelleen jne." Mutta jos nettiä käytetään, se ei pätki. :P Saakeli kun putosin FSN:n "Pisimpään sisällä" listoiltakin tämän vian takia, mikäköhän on? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä oli ennen tasan sama ongelma, mutta television ja netin poistaminen samasta reitittimestä, langattoman netin poistaminen ja signaalin vahvistaminen auttoivat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, vika poistui itsekseen, ja tuli sitten takaisin. 15 min puhelinjonottamisen jälkeen sain vihdoin huoltokäynnin kohteeseen. Ja vikaahan löytyi vanhasta antennipistokkeesta. Signaali oli aivan äärirajoilla, mutta uuden kanssa jo selkeästi parempi. Nyt taas toimii - ainakin toistaiseksi ::)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en voi kuin kehua Welhoa. Ainakin täällä Helsingin läsipuolella on toiminut minulla moitteetta, kahdessa eri osoitteessa.

Joskus yöllä on ollut minuutin-parin katkoja, muttei muuta.

Kolmen kuukauden muutto HTV:n alueen ulkopuolelle oli uskomaton kokemus. Sen tarjosi Elisa.

Kehuttakoon että sentään kännykkäpuolella Elisa on ollut luotettava kumppani vuodesta 1998. Mutta monen metrin kepilläkään en koske enään laajakaistapalveluihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään