Markus Pikkarainen

Yahoo Toolbar propsi

6 viestiä aiheessa

Yahoo! Toolbar asentautuu tasaisin Firefoxiin, vaikka en itse ole sitä koskaan asentanut. Aikaisemmin olen saanut poistettua sen nätisti Toolbarin omista asetuksista ja hallintapaneelista. Mutta nyt tuo ei sitten suostu enää poistumaan. Itse asiassa toi Toolbar on ihan lukossa. Ei reagoi mihinkään toimintoon. Ei edes hakuun.

Millä hitolla sen saa pois tuolta roikkumasta?

XP, Firefox. Norton NIC 2006, CCleaner ja Ad-Aware käytössä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeh, ohjeita tosiaan tuli kovasti. Tosin kaikista ei niin hirveästi apua. Mutta Yahoo Toolbarin uudelleen asennus ja suora poisto auttoi. Ihmetyttää vain miksi se asentuu itsestään Firefoxiin. Norton ja Ad-Aware ei löydä mitään. Mutta kiitos avusta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo Yahoon ja Googlen toolbarit alkavat olla vähän joka ilmaisohjelman riesana. Jos päivätät vaikka Javan, niin siinäkin tyrkytetään jompaakumpaa. Ja se asennetaan, ellet ota ruksia pois ruudusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norton ja Ad-Aware ei löydä mitään. Mutta kiitos avusta!

Koska kyseessä ei ole virus/haittaohjelma, eivät antivirus/haittaohjelmien poistosoftat tietenkään löydä noita  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, Googlebar oli itse asiassa IE6:lla vielä ihan hyödyllinen lisäys, kun sillä sai hakukoneen jatkuvasti käyttöön ikkunan yläreunaan. Mutta IE7:ssä on hakuikkuna jo itsessään, joten nykyään ne ovat ihan turhia. Paitsi tietenkin Googlelle, joka sen avulla kerää statistiikkaa netinkäytöstäsi. Niin ja Yahoobar on ihan sama, paitsi eri hakukone. Foxia mulla ei ole pitkään aikaan ollut asennettuna, niin en sen käyttöliittymää muista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään