Tero Polamo

Viimeinen 50 lähtee

13 viestiä aiheessa

Saamieni tietojen mukaan viimeinen Finnairin DC9-50 (en muista rekkaria) käy tekemässä huomenna (torstai) pienen koelennon n. klo 1000. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, lähtee se kohti Ukrainaa perjantaina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa, eikös ne kaikki olekaan vielä lähteneet.

Juu, ei vielä.. Siinä seiskahallin kiitotien puoleisella laidalla on seisoskellut. Blanco valkoinen maalaus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyi tekevän lähestymistä 04R:lle tänään klo 11:20.

Näin tosin kaukaa, Leppävaaran kohdalta valkoisen DC9:n näköisen koneen finaalissa, melko varmasti kuitenkin juuri tämä. Täytyypä ottaa huomenna kameraa mukaan, jos vaikka joku tietää lähtöajan.

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaanpa itselleni.

Tämänhetkisen tiedon mukaan lähtee sunnuntaiaamuna klo 10-11. Lähtö saattaa venyä maanantain puolelle.

Sitten vaan kaikki sunnuntaina kameran kanssa metsästämään lähtöä, itse olen taas pois paikkakunnalta :(

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa muuten pari kuvaakin tuon lähdöstä.

(Rajusti cropattu)

[ Attachment removed / expired ]

Viimeinen viiskymppinen jättää viimeiset savut Helsinki-Vantaalle.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haikee olo on! DC-9 elää nyt sitten enää muistoissa :'( :'( Itse bonggasin kanssa ysin lähdön. Onneksi oli tutun turvallisen näköinen smoke lähtö. Olin kotimaan terminaalin päädyssä joten en viitsinyt kameraa ottaa esille. Hyvästelin viimeisen yksilön silmilläni :'( "DC-9's are history now"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpähän päässyt näkemään tuota lähtöä sitten, mutta siinä näytti poistuvan pala ilmailuhistoriaa suomen maalta :-\ :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään