Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2007 Nyt haluan muidenkin mielipiteitä eli kumpi on parempi rajaus ja miksi? Itse tykkään molemmista. Ykkösessä on tasaisempi kokonaisuus, mutta kakkosessa mukavasti enemmän yksityiskohtia mutta vaaka kallistuu ehkä kuitenkin ykkösen puolelle. Vaihtoehto 1 [ attachment removed ] Vaihtoehto 2 [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2007 Alempi parempi, ellei olisi rajattu noin alas. Vähän tasapainoisempi sais olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ylempi! Valokuvauksesta en tiedä mitään, mutta näyttää vain paremmalta ehkä siksi että koko siipi on näkyvillä. T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ylempi ehdottomasti. Kuten Jannekin sanoi, kakkonen on rajattu liian alas. Kakkosessa voisi toimia ehkä myös vieläkin tiukempi rajaus koneen edestä, mutta silloin ehkä kulmakin voisi olla hieman jyrkempi (sekuntia kahta aiemmin laukaistu). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ylempi ehdottomasti. Kuten Jannekin sanoi, kakkonen on rajattu liian alas. Kakkosessa voisi toimia ehkä myös vieläkin tiukempi rajaus koneen edestä, mutta silloin ehkä kulmakin voisi olla hieman jyrkempi (sekuntia kahta aiemmin laukaistu). Tuolla alas rajauksellä lähdin hakemaan painon tunnetta, mutta ehkä se tippui liian alas. Tarkoitatko kuvakulmaa vai koneen nousukulmaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Tarkoitatko kuvakulmaa vai koneen nousukulmaa? Kuvakulmaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Tuolla alas rajauksellä lähdin hakemaan painon tunnetta, mutta ehkä se tippui liian alas. Tarkoitatko kuvakulmaa vai koneen nousukulmaa? Hou, onnistuit siinä oivallisesti. Ei se mitään liian alhaalla ole (edit, no ehkä sentin puoltoista...). Koneen maata hipova perärunko on nätisti (edit: melkein) kultaisessa leikkauksessa. Jos olisit rajannut sen keskeen, olisi kuvasta tullut tylsä, tavanomainen ja mitäänsanomaton. Jos taas ylemmäs, olisit saanut nätin taivaan sijaan yhtä lailla maapalloa, joka ei näytä tähän aikaan vuodesta vielä kovin edustavalta. Mikon kanssa olen kyllä samaa mieltä tuosta kulma-asiasta. Horisonteista sun muista kellertävyyksistä voi sitten jutella erikseen, jos siltä tuntuu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ylempi ehdottomasti. Kakkonen liian epätasapainoisella rajauksella, vrt. vasemmalta leikataan kone särki ja oikealla reippaasti tilaa, lisäksi mielestäni liian alhaalle rajattu. Ylempi sen sijaan on rajaus meikäläisen mieleen. Kone suhteellisen keskellä kuvaa ja reunoilla tarpeeksi tilaa(ei siis ns. katalogikuva ), tykkään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Kummassakin on voimaa ja pyörrevanaluokka heavya. Aukeaman kokoisena lehdessä toimisi kuva 1. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ykkönen selkee!! ...on se raskas... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Hou, onnistuit siinä oivallisesti. Tästä on pakko olla eri mieltä. Tai no ehkä kuvasta tulee tuolleen raskas, mutta se taas ei minulle "höngi" sitä koneen raskautta. Lisäksi tuossa rajauksessa tulee jotenkin tosi outo outo tuosta perästä. Se näyttää jotenkin epäluonnollisen lyhyeltä, kun se ulompi moottori on tuossa kohdassa. Ykkösessä se lisätila tuolla takapuolella jotenkin kumoaa tätä efektiä, vaikka kuva onkin sama. Tähänkin juttuun toisi muutosta kakkosen osalta se "sekuntia paria jyrkempi kuvakulma" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Tästä on pakko olla eri mieltä. Tai no ehkä kuvasta tulee tuolleen raskas, mutta se taas ei minulle "höngi" sitä koneen raskautta. Lisäksi tuossa rajauksessa tulee jotenkin tosi outo outo tuosta perästä. Se näyttää jotenkin epäluonnollisen lyhyeltä, kun se ulompi moottori on tuossa kohdassa. Ykkösessä se lisätila tuolla takapuolella jotenkin kumoaa tätä efektiä, vaikka kuva onkin sama. Tähänkin juttuun toisi muutosta kakkosen osalta se "sekuntia paria jyrkempi kuvakulma" No minusta se vaan näyttää siltä, että se ei ikinä irtoo, kun vaan painaa ja painaa... Jäi vissiin sanomatta, että tuo ykkönen on kyllä mielestäni myös parempi vaihtoehto noista kahdesta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2007 Ekassa parempi liikkeen tuntu, tiedä häntä mistä johtuu. Hieno valo muuten! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla