Guest Mikk0

Äänikortin asennuksessa ongelmia

10 viestiä aiheessa

Etsin haulla äänikortiin liittyviä aiheita, mutta en löytänyt minun ongelmaani ratkaisua..

Minulla on Creative Sound blaster LIVE! 5.1 äänikortti. Oli toisessa koneessa kiinni ja toimi hyvin, mutta nyt kun olen laittanut omaan koneeseeni kiinni äänikortin niin asennusohjelma sanoo, että se ei löydä mitään Sound Blaster hardwarea emolevystäni . XP kyllä tunnistaa sen multimedia äänisovittimeksi, mutta kun kokeilen XP:n laite asennusta niin asennusohjelma sanoo, että ei ole tarvittavaa ohjelmistoa cd-levy:ssä. Olen kokeillut  laittaa integroidun pois BIOS:sta ja hakenut päivityksen creativen sivuilta, kokeillut muihin PCI kohtiin, mutta tuloksetta. Nyt kun kokeilin ottamastani koneesta sen äänikortin laittoa takaisin niin sama juttu ei toimi  :( . Olenkohan rikkonut äänikortin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa, tarkistas onko kortin kaikki konkat kunnossa. Muistaakseni livessä oli muutamia sellaisia jos ne on ok niin kokeiles kX projecktin ajureita. http://kxproject.lugosoft.com/

Onko sulla mitään hajua miten tollainen ajuri asennetaan, että äänikortti toimisi?.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niillähän on siellä kattava FAQ asiasta : http://kxproject.lugosoft.com/faq.php?language=en

1. When you click on 'Install', License agreement is shown and if you want to install you must accept it.

2. kX Setup removes original drivers (if older version is present, it tries to update).

3. kX Driver is not WHQL certified, so you need to click 'Continue Anyway' if it asks.

4. If there are no gameport drivers, kX Setup installs them too (if there are, kX Setup doesn't touch them).

5. After installation is done, you need to point to your VST Hosts folder (or click 'Cancel' if you don't have something like Cubase VST installed).

6. Reboot and when you are back to Windows, you can start working.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla toimi. Tossa FAQ:ssa oli ohje asentaa XP:seen, mutta siinä oli jotakin UNRAR käyttö vaikka niissä on asennusohjelma eikä mikään ZIP tiedosto. Oletkos sinä asentanut ton ohjelman XP:seen? Kokeilin asentaa asennusohjelmalla, mutta se ei asentanut laitetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mulla toimi. Tossa FAQ:ssa oli ohje asentaa XP:seen, mutta siinä oli jotakin UNRAR käyttö vaikka niissä on asennusohjelma eikä mikään ZIP tiedosto. Oletkos sinä asentanut ton ohjelman XP:seen? Kokeilin asentaa asennusohjelmalla, mutta se ei asentanut laitetta.

Noita ajureita tuli käytettyä silloin kun oli käytössä live... josta on jo aikaa ... nyt X-Fi käytössä ...

Olitkos poistanut ne creativen ajurit ennen noitten kX ajureitten asentamista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita ajureita tuli käytettyä silloin kun oli käytössä live... josta on jo aikaa ... nyt X-Fi käytössä ...

Olitkos poistanut ne creativen ajurit ennen noitten kX ajureitten asentamista?

En pystynyt asentamaan creativen ajureita. Miten sä asensit oikein todella omituista, kun asennus ohjelma puhuu ZIP tiedostosta ja tiedostot on asennusohjelmina ladattavana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, siis nuo asennetaan ihan normaaliin tapaan suorittamalla tuo exe. Itse kun noita käytin niin silloin ei ollut käytössä tuota installeria. Ja poista laitehallinnan kautta se tunnistettu multimedia controlleri, se meinaan voi myös aiheuttaa ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, siis nuo asennetaan ihan normaaliin tapaan suorittamalla tuo exe. Itse kun noita käytin niin silloin ei ollut käytössä tuota installeria. Ja poista laitehallinnan kautta se tunnistettu multimedia controlleri, se meinaan voi myös aiheuttaa ongelmia.

Joko mä en osaa sitä käyttää tai sitten koneessa on joku vikana. Voisiko virukset olla syynä? kolme virusta joita ei pysty korjata :S kaiken lisäksi ne on windows kansiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joko mä en osaa sitä käyttää tai sitten koneessa on joku vikana. Voisiko virukset olla syynä? kolme virusta joita ei pysty korjata :S kaiken lisäksi ne on windows kansiossa.

Veikkaisin kortin olevan sitten rikki. Ja jos et viruksista pääse eroon niin tee sille koneelle puhdas windows asennus jos pysty, se yleensä on vihonviimeinen konsti saada virukset pois kunhan muistaa pikaformatoida sen kiintolevyn asennus vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään