Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2012 Anteeksi mutta missäs mikko ajelit niillä? Varmaan Saksassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2012 Vähä reilu neljä metriä. Setra S228ssa oli neljässä metrissä katto, ei mtn ongelmaa kun ties mistä päästeli. Thaimaassa tuollaisilla päästellessä ei ensimmäisenä tule mieleen siltojen alitukset. Siellä nimittäin sähkö- ja puhelinkaapeloinnit kulkee edelleen tolpissa, ja niitä piuhahässäköitä on nähtävissä vähän joka toisessa kadunkulmassa. Joskus bussin apupoika koittaa nostella piuhanippua bussin katon yli, joskus bussi vaan repii piuhat mennessään. Ja sitten on vielä niin tiiviitä nippuja ettei bussi edes yritä roikkuvan nipun alitusta. EDIT: Niitä piuhoja näkyy noissa kuvissakin. Monesti niitä roikkuu kuitenkin paljon matalammala kuin mitä tuossa näkyy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2012 Vietnamissa sama meininki. Tosin, hyvin ne noilla charterbusseillakin siellä päästeli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 30, 2012 Anteeksi mutta missäs mikko ajelit niillä? Simulaattorissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2012 Kaapelileikkuri bussin katon etureunaan, vrt mil hekot tai PASI Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2012 Ihan kyydissä ollaan oltu aikoinaan kun isäntä hujautteli autoineen mm. kuuluisan koulukadun rautatiealituksen alta jne... Ja olen kyllä linja-autoa ajanutkin, tosin pihalla, mutta ajamiseksi sekin lasketaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2012 Ja olen kyllä linja-autoa ajanutkin, tosin pihalla, mutta ajamiseksi sekin lasketaan... Eikä lasketa. Se voidaan laskea korkeintaan linja-auton asennon muuttamiseksi, paremminsijoittamiseksi jne. Mutta ei todellakaan jossain pihassa pyörimistä lasketa ajamiseksi. Ainakaan niin, että voisi sanoa ajaneensa linja-autoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2012 Hmmm... Volvohan se siinä on. [ attachment removed / expired ] Saarivaltakunnan maaperällä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2012 Eikä lasketa. Se voidaan laskea korkeintaan linja-auton asennon muuttamiseksi, paremminsijoittamiseksi jne. Mutta ei todellakaan jossain pihassa pyörimistä lasketa ajamiseksi. Ainakaan niin, että voisi sanoa ajaneensa linja-autoa. Olen Joonan kanssa täysin samaa mieltä, pihalla siirtely ei todellakaan ole lähellekkään sama asia kuin ajaminen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2012 No joo... Kontiorannassa bussikortin sai vain kaksi miestä 70 alokkaasta vuonna 1983. Muistan kyllä toisen, perisuomalainen jämymies. Bussikuskit rahtaavat suuria määriä ihmismääriä. Heille täytyy maksaa kunon liksaa, jotta jaksavat työssään. Ei käy kateeksi, kun joka päivä noita drivereita näkee, joskus on pinna tiukalla, mutta lähes aina "yhteistyö" pelaa. Pokkaan arjen sankareille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2012 No joo... Kontiorannassa bussikortin sai vain kaksi miestä 70 alokkaasta vuonna 1983. Muistan kyllä toisen, perisuomalainen jämymies. Bussikuskit rahtaavat suuria määriä ihmismääriä. Heille täytyy maksaa kunon liksaa, jotta jaksavat työssään. Ei käy kateeksi, kun joka päivä noita drivereita näkee, joskus on pinna tiukalla, mutta lähes aina "yhteistyö" pelaa. Pokkaan arjen sankareille. Taksikuskien kanssa pelaa kyllä yhteistyö liikenteen suhteen. Espoossa on Lehtikaskentie, jossa on yksikaistainen osuus levennyksellä ja läpiajokielto poislukien taksit ja bussit. Kun vastaan tulee läpiajokiellosta piittaamaton minäminäminä-autoilija, ollaan lähes poikkeuksetta nokat vastakkain. Minulla on aikaa odotella kun herra peruuttelee. Sen sijaan taksikuskit osaavat lähes poikkeuksetta mennä levennykselle tai jää odottamaan yksikaistaisen osuuden toiseen päähän. Toki tämä sitten toimii myös vastavuoroisesti jos vain ehtii juuston katolta nähdä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla