Guest heiska91

Hp photosmart 935, lausuntopyyntö

7 viestiä aiheessa

Eli oltais ostamassa Hp photosmart 935:ta... Ja haluisin nyt vielä ennen kuin ostamme sen niin vähän "arvosteluja" tästä kamerasta. Että kannattaako ostaa, saako tarkkoja kuvia?

Kameraa käyttettäisiin ihan tavalliseen valokuvaamiseen ja toki lentokoneiden kuvaamisen ;D

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli oltais ostamassa Hp photosmart 935:ta... Ja haluisin nyt vielä ennen kuin ostamme sen niin vähän "arvosteluja" tästä kamerasta. Että kannattaako ostaa, saako tarkkoja kuvia?

Kameraa käyttettäisiin ihan tavalliseen valokuvaamiseen ja toki lentokoneiden kuvaamisen ;D

Jesse

Mars lukemaan http://www.dpreview.com/reviews/hp935/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomeksi digicamera juttuja voi lueskella http://www.digicamera.net:stä. Suosittelen vierailemaan kyseisellä sivustolla joka on digicameraa ostelemassa.

Pistän tähän otteita 935:n kokemuksista, koska kyseinen palsta vaatii rekisteröitymisen. (Linkki viestiketjuun)

Ovatko nuo kamerat ihan perusharrastelijanäppäilytasoa? Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta? 935 on "pärjännyt" jossain testissäkin.

Paristoja saat vaihtaa vähän väliä ja muutenkin on jotenkin kankea kädessä. No, kuka tykkää mistäkin. Yhden päivän koe käyttö riitti minulle ja kävi kalliiksi pattereiden osalta.

On se vaan mun mielestä aika kuluttaja, mut kuka sit tykkää
mistäkin. Kamerana varmasti kelpo peli. Itse jos pitäis käyttää, tekisin irto liittimeen pienen kotelon useammalle akulle ja pienellä johdolla vaikka vyölle roikkumaan. Itse kameraan kun ei mahdu kun kaksi akkua.

Mulla on tuo hp 935 ja se on ollut ihan okej. Tuo paristo ongelma on mullakin ja se on tosi pepasta. Tosin niitä kylläkin voi ladata uudestaan, mutta vähän hankalaahan se tietysti on johto perässä kuvailla.

Itse en kommentoin kameraa koska ei ole kokemuksia vaan olen Canonin miehiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No patterit pitää unohtaa heti. Jos kamera syö AA-paristoja, sitten vaan kaupasta esim. 3 satsia 2400mAh nikkelimetallihybridiakkuja ja pikalaturi - kuvaamaan mennessä aina täydet satsit mukaan ja kun yksi tyhjenee, uusi tilalle ja tyhjä kotona lataukseen.

Paristoja menee kaikilla kameroilla paljon. Akut on pakkohankinta.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... ja HP:n kamerat on virran suurkuluttajia!!! Mieluummiin Olympus kannattaa ostaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... ja HP:n kamerat on virran suurkuluttajia!!! Mieluummiin Olympus kannattaa ostaa!

HP 850. Syö neljä kappaletta AA-kokoisia akkuja. Ilman salamaa ei saa kuin vaivaisesti 150-180 kuvaa yhdellä akkusarjalla. Kyllä tuo menee minun mielestä ihan hyvin keskiarvoon...

Edit. Lisätään nyt sitten että salaman kanssa kuvia saa reilu sata.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään