Niina Hautala

Tästä ilmailuaiheiset soittoäänet!

11 viestiä aiheessa

Hmm, tommosiahan voisi viritellä helposti itsekin. Simun äänistä löytynee sopivia millä pääsee alkuun.

(terveisin mr. $1.99soittoäänestäonliikaa)  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, wappisivut on ainakin helppo tehdä jonne voisi tunkea soittoääniä. Minusta nuo soittoäänet ovat aika hinnakkaita. ;-)

No voihan ne tunkea kännykkään suoraankin piuhalla tai bluetoothin yli.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah

Äänitin kerran kurillaan soittoääneksi tuon "Fire right engine" jne. Kuppilassa tuli puhelu. Pari kaveria alkoi haroa ilmaa, tapaillen sammutuskapuloita ;D

HS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen hyvaa hyvyyttaan laittaa kavereille linkin ja heti ruvetaan aukomaan? Jos ei aanet kelpaa eika tykkaa niin ei niita vissiin tarvii kuunnella, vai pitaako?

No hejjanenaika nyt kauheasti anteeksi, täytyykin tästä sitten heti mennä lotus-asentoon katumaan kaikkia pahoja mielipiteitäni etten vain loukkaisi tai järkyttäisi ketään millään muotoa. Niin, oliko sinulla jotain asiaa ?

:thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oon simun äänistä hieman napannu omaan luuriin ääniä...soittoäänenä GPWS:n warning pull up ja siten tekstiviestiäänenä B777:n incoming acars message ääni. Tuo soittoääni saa kyllä oikeassa paikassa hieman WTF ilmeitä aikaiseksi ihmisissä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hejjanenaika nyt kauheasti anteeksi, täytyykin tästä sitten heti mennä lotus-asentoon katumaan kaikkia pahoja mielipiteitäni etten vain loukkaisi tai järkyttäisi ketään millään muotoa.

Luulen, että selviät pukeutumalla juuttikankaiseen kärsimyskaapuun, valelet sitä vedellä tasatunnein ja velttohyppelet paikallasi 96 tuntia.  ;D

Tätäkö tässä nyt haettiin?

...otan vain takkini...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään