Timo Lehto

Töitä ?

31 viestiä aiheessa

Morjes!

Eli mistäköhän mun kannattas kysyä töitä, mulla olisi viikon tet-jakso edessä ja sitten kesätöihin.. Finavia kokeiltu ..

Ilmailupuolelle siis ..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjes!

Eli mistäköhän mun kannattas kysyä töitä, mulla olisi viikon tet-jakso edessä ja sitten kesätöihin.. Finavia kokeiltu ..

Ilmailupuolelle siis ..

Eli uskaltaisiko tästä olettaa että olet noin 15 v.? ??? Jos näin on niin mahdollisuudet varsinkin helsinki-vantaalle ovat aika rajalliset. En tiedä ottavatko siivousfirmatkaan enään alaikäisiä töihin... Ennen sinne kyllä pääsi jo 15-16 vuotiaana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä ottavatko siivousfirmatkaan enään alaikäisiä töihin... Ennen sinne kyllä pääsi jo 15-16 vuotiaana.

Ei ota ei, tuo siivoushan on ISS:n hommia ja siellä pitää olla 18v. Itekkin pari vuotta sitten kun tetissä olin niin halusin tietty kentälle.. eivät sinne ota pariksi viikoksi kun kulkuluvat maksaa sen verran ja muutenkin "vaikea" hankkia niin lyhyeksi ajaksi niin ei ne oikein viiti.. mutta kentälle päin kumminkin pääsin, olin siinä TNT:n rahtiterminaalissa siinä kentän laidalla.. ikkunasta sentään näki platalle hyvin..  :thmbup:;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ota ei, tuo siivoushan on ISS:n hommia ja siellä pitää olla 18v. Itekkin pari vuotta sitten kun tetissä olin niin halusin tietty kentälle.. eivät sinne ota pariksi viikoksi kun kulkuluvat maksaa sen verran ja muutenkin "vaikea" hankkia niin lyhyeksi ajaksi niin ei ne oikein viiti.. mutta kentälle päin kumminkin pääsin, olin siinä TNT:n rahtiterminaalissa siinä kentän laidalla.. ikkunasta sentään näki platalle hyvin..  :thmbup:;D

Itse olin "aikoinaan" 16 vuotiaana ISS:llä kentällä töissä.. Noh ajat muuttuu..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin viime syksynä EFJY:llä työharjottelussa. (mm. kunnossapito, lentokuormaus, briefing) Mukava paikka, mukava henkilökunta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri näin. Itse soitin ensin Jyväskylään, ja marssin samana päivänä tutustumaan paikkaan.  :thmbup:

Ilmeisesti jonkinlainen "kontakti" etukäteen olis hyvä olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olin ilmailumuseossa TET:ssä. Se oli ihan hyvä paikka, suosittelen. :) Minäkin mietin Malmia ja olisin sinne varmasti soittanutkin, mutta kun matka sinne on vähän vaikea. Noin kolme vaihtoa bussilla ja aikaa niihin kuluu reilu tunti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Numeroa tai jotain ?  Kelle soittaa ? malmille siis .. :)

Odotas kun Malmin poijat huomaavat tämän viestin... Eiköhän vinkkejä tule. Googlaa Helsinki-Malmin lentoasemaa. Siellä on firmoja, kerhoja, liittojakin jne. Ilmailullista duunia luulisi viikoksi löytyvän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odotas kun Malmin poijat huomaavat tämän viestin... Eiköhän vinkkejä tule. Googlaa Helsinki-Malmin lentoasemaa. Siellä on firmoja, kerhoja, liittojakin jne. Ilmailullista duunia luulisi viikoksi löytyvän.

Nonniin malminpojat! :D Kesätöitä olis myös kiva saada ;P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonniin malminpojat! :D Kesätöitä olis myös kiva saada ;P

Mallikas työhakemus. Mahdolliset työnantajat varmasti saavat hyvän kuvan reippaasta ja oma-aloitteisesta nuoresta kun ei viitsi edes yhteystietoja itse selvittää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mallikas työhakemus. Mahdolliset työnantajat varmasti saavat hyvän kuvan reippaasta ja oma-aloitteisesta nuoresta kun ei viitsi edes yhteystietoja itse selvittää...

Tänään koitin soittaa, Ei vastattu. Huomenna uudestaan. Mutta jos jotain hommaa löytyy niin malmilaiset, ilmotelkaa ihmeessä .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virka-aikaan kun soittelet niin toimii varmaan paremmin. Mutta mene sinne paikan päälle reippaasti tervehtimään ja kertomaan itsestäsi niin erotut joukosta.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin sivuilla sanottiin etteivät he ota ihmisiä työharjoitteluun. (Ainakin niin on lukenut) Kuitenkin otin yhteyttä suoraan Turun Northportin työnantajaan jolta sain TET-paikan heti. Voipi olla että Vantaalla suhtaudutaan tettiläisiin hieman eritavalla, sillä siellä on kuitenkin enemmän liikennettä sekä muutenkin isompi lentokenttäalue.

Joo, täällä pitää olla 20v että pääsee tonne groundhandlingiin  ??? Näin ainakin kuulin kun itse olin koulun kautta tuolla 2kk "työssäoppimassa" SAS Ground Servicen leivissä  ;D Myöskin kuulin että normisti pitää olla tuo 20v mutta tuon koulun kautta riittää kun on 18v niin pääsee duuniin. :thmbup:

Muutenkin tuolla kentällä taitaa olla se 18v vähintään että pääsee mihinkään duuniin.. ellei sitten johonkin tuloaulan cafe picnikkiin  ;D

Näköjään noilla "pikkukentillä" ottavat sitten helpommin..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän tuolta kannattas kysyä ? Ja voiskohan siellä huomenna käydä, kun pitäs jo tän vklp aikana saada tietää pääseekö sinne ..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän tuolta kannattas kysyä ? Ja voiskohan siellä huomenna käydä, kun pitäs jo tän vklp aikana saada tietää pääseekö sinne ..

Varsin myöhäänpä asialla sitten olet. Muutenkin yleinen kokemus osoittanut, että on hyvä hoitaa ko. asioita silloin kun ihmiset ovat töissä... ::)

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsin myöhäänpä asialla sitten olet. Muutenkin yleinen kokemus osoittanut, että on hyvä hoitaa ko. asioita silloin kun ihmiset ovat töissä... ::)

T

Tää koko tet-jakso tuli nyt vähän yllättäen ..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää koko tet-jakso tuli nyt vähän yllättäen ..

Aika jännä, että TET-jakso ihan puun takaa tuli. Monesti kouluissa siitä varoitetaan jo vähän etukäteen. Riippuu tietysti opintosuunnastakin, ehkäpä.... ??   ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan omassa koulussani OPOlla on tapa hankkia nuo paikat, mutta toki itsekin saa hakea. Suosittelen ihan henkilökahtaista vierailua paikkaan minne haluaa, antaa hyvän kuvan hakijasta. ;) Itse vietin oman TET-jaksoni Pirkkalan tukikohdassa lentokonekorjaamolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään koitin soittaa, Ei vastattu. Huomenna uudestaan. Mutta jos jotain hommaa löytyy niin malmilaiset, ilmotelkaa ihmeessä .

Minne koitit soittaa?

t. tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minne koitit soittaa?

t. tero

Koitin soittaa malmin lentokentän toimiston ? Numeroon. Ei oo mitään muita numeroita tonne mulla : )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parin vuoden päästä sitten toivottavasti Rissalan kenttä kutsuu. Pitää sitten vissiin vaan marssia sinne, ja kertoa iloisesti mitä hakee.

Toivottavasti ovat tuolloin löysällä tuulella......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oiskohan tänään malmilla ketään paikalla jos tulis käväseen ?

Malmin kentän toimisto on tänään kiinni.

Tule kentälle ja kierrä eri firmoissa. Joissain niissä on tänäänkin toimintaa.

Jututa mekaanikkoja hallissa. Pääset sinne halliin kenttäpäivystyksen kautta. MIK:n kerhohuone on siellä hallin reunustalla. He tietävät toiminnasta, kysy.

Omatoimisuus palkitaan :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään