Jani Kivelä

Perjantai 13. päivä @ EFHK

12 viestiä aiheessa

Eka oma-aloitteinen säie, jee..

OH-LBV

[ attachment removed / expired ]

OH-AFK

Löytyi tämmönen sienimätäs..

OH-LGG

Kommentoikaa toki.

-jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa settiä! Paras kuva mun mielestä on kyllä tuo LGG-kuva! :thmbup: Kunpa vaan asuisi lähellä kenttää, kun minun spottausmahdollisuudet ovat noin 50-kilometrin päästä... :-\ Jos ei kuvata Porvoo holdingissä olevaa kalustoa...

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo "sienimätäs"-kuva on todellakin aivan mahtava!  :) Kunpa itsekin joskus pääsisi itsekin spottailemaan tuonne EFHK:lle tai sitten EFTP:lle (menikö lyhenteet oikein?). Molempiin on täältä Lahlen kylästä melko pitkä matka.  Olisihan tuossa tietysti tuo Vesivehmaa tuossa naapurissa, mutta kun nämä isommat koneet kiinnostavat vähän enemmän. Pystyyhän täällä Lahlessakin kuvata ylilentäviä koneita, mutta ei se ole sama asia.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo "sienimätäs"-kuva on todellakin aivan mahtava!  :) Kunpa itsekin joskus pääsisi itsekin spottailemaan tuonne EFHK:lle tai sitten EFTP:lle (menikö lyhenteet oikein?). Molempiin on täältä Lahlen kylästä melko pitkä matka.  Olisihan tuossa tietysti tuo Vesivehmaa tuossa naapurissa, mutta kun nämä isommat koneet kiinnostavat vähän enemmän. Pystyyhän täällä Lahlessakin kuvata ylilentäviä koneita, mutta ei se ole sama asia.  ;D

Eihän Lahdesta enää EFHK:lle ole pitkä matka. Nykyäänhän kulkee Z-juna sitä uutta oikorataa pitkin.  :thmbup: Ja lyhenteet menivät aivan oikein.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sienimätäs on kieltämättä hauska, mutta itseeni kolahti toiseksi viimeisen kuvan dynaamisuus. Mielestäni kuvaan tiivistyy se, mitä on viime aikoina keskusteltu; kuviin tulee pyrkiä saamaan se tunnelma, mikä itseä lentokoneissa ja spottaamisessa kiehtoo. Tässä se on onnistunut hienosti!  :thmbup: (siis ainakin minun kohdaltani)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyi tämmönen sienimätäs..

Nämä kuvat ovat ehdottomasti parhaat, etenkin tuo MD:n nousukuva. Eikä muutkaan ole missään nimessä huonoja. Kiitti näistä.  :thmbup:

edit: Ylimääräinen kuva poistettu lainauksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia mukavasta palautteesta.

Tuota MD:n nousukuvaa olen jo pitkään metsästänyt ja nyt sen sitte sai.  :)

Vielä kun olisi tosiaankin se aurinko paistanut..

-jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla