Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Huomenta Olisisko jollain suositella hyvää ja aktiivista sukellusseuraa Helsingin seudulta ? Niitä näyttäisi olevan kymmeniä, mutta olisiko jolla kulla omakohtaista kokemusta, mihin kannattaisi pyrkiä jäseneksi ? Arttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Meeppä tonne Snorkkelin sivuile ja kirjaudu sisään, ellei ole tunnusta niin sittenhän voit liittyä. Ja siellä kysyt samaa, niin voi tulla "vähän" asiantuntevanpaa vastausta. niin ja osoite on www.snorkkeli.net. Ja on kyllä pojalla hyvä harrastus, onkos tullut paljonkin sukellettua? :thmbup: EDIT: tässä ois seuroja Helsingistä http://www.sukeltaja.fi/content.php?language=&valinta=Helsinki&haku=kotipaikka&t1=etusivu&t2=sukellus_seurahaku , kattoo millä mallilla on kotisivut, että jos on kotisivut hyvät, niin sitten on varmaan aika aktiivinen seura. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Terve Joo, olenhan tuolla eri sivuilla surffaillut, ja katsellut. Toivoisin vaan hieman inside -tietoa, jos joku sattuisi tietämään jonkun seuran toiminnasta. Paljonhan tietysti riippuu myös seuran venekalustosta. Olen sukellellut jo useamman vuoden. Ostin juuri oman kuivapuvun, ja olisi kova polte päästä kokeilemaan lähiaikoina... Arttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Terve Joo, olenhan tuolla eri sivuilla surffaillut, ja katsellut. Toivoisin vaan hieman inside -tietoa, jos joku sattuisi tietämään jonkun seuran toiminnasta. Paljonhan tietysti riippuu myös seuran venekalustosta. Olen sukellellut jo useamman vuoden. Ostin juuri oman kuivapuvun, ja olisi kova polte päästä kokeilemaan lähiaikoina... Arttu Terve ! Eräs vanha tuttu on kuulunut pitkään Urheilusukeltajiin. Seuratoiminta on vilkasta, venettä löytyy jne. Itse kävin kouluttaja-aikoina muutaman kerran sukeltamassa tuon porukan kanssa Helsingin edustalla ja toiminta oli asiallista. Muuten en osaa juuri sanoa pääkäupunkiseudun seuroista, itse olen ollut sukelluksen kaupallisella puolella. J Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2007 Joo, täytyy kattella noita seuroja. Mukavaahan tietysti olisi, jos seuralla olisi isohko vene, jossa pääsee sisälle lämmittelemään dyykkien jälkeen, mutta sellaiset seurat lienevät vähemmistönä. Eräällä hesalaisella seuralla pelkkä vuotuinen jäsenmaksu on jo luokkaa 350e . Pitää hiukan mietiä, mitä vastinetta rahoilleen saa. Arttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2007 Hakeudut opiskelemaan TKK:lle ja liityt PSK Kupla ry:hyn, http://kupla.tky.hut.fi/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2007 Hakeudut opiskelemaan TKK:lle ja liityt PSK Kupla ry:hyn, http://kupla.tky.hut.fi/ En usko, että Arttu pysyisi paikallaan pitkään jotta opiskelu "toimisi". Sen verran on mies seikkaillut maailmalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2007 Joo, eivät ole nuo oppineiden hommat minua varten Olen mieluummin villi ja vapaa Arttu En usko, että Arttu pysyisi paikallaan pitkään jotta opiskelu "toimisi". Sen verran on mies seikkaillut maailmalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2007 Helsingin Jokerit (sori, oli pakko laittaa) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla