Guest arttula

Suositeltava sukellusseura Helsingissä ?

9 viestiä aiheessa

Huomenta

Olisisko jollain suositella hyvää ja aktiivista sukellusseuraa Helsingin seudulta ? Niitä näyttäisi olevan kymmeniä, mutta olisiko jolla kulla omakohtaista kokemusta, mihin kannattaisi pyrkiä jäseneksi ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meeppä tonne Snorkkelin sivuile ja kirjaudu sisään, ellei ole tunnusta niin sittenhän voit liittyä. Ja siellä kysyt samaa, niin voi tulla "vähän" asiantuntevanpaa vastausta. niin ja osoite on www.snorkkeli.net. Ja on kyllä pojalla hyvä harrastus, onkos tullut paljonkin sukellettua?  :thmbup: :thmbup:

EDIT: tässä ois seuroja Helsingistä http://www.sukeltaja.fi/content.php?language=&valinta=Helsinki&haku=kotipaikka&t1=etusivu&t2=sukellus_seurahaku , kattoo millä mallilla on kotisivut, että jos on kotisivut hyvät, niin sitten on varmaan aika aktiivinen seura.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, olenhan tuolla eri sivuilla surffaillut, ja katsellut. Toivoisin vaan hieman inside -tietoa, jos joku sattuisi tietämään jonkun seuran toiminnasta. Paljonhan tietysti riippuu myös seuran venekalustosta. Olen sukellellut jo useamman vuoden. Ostin juuri oman kuivapuvun, ja olisi kova polte päästä kokeilemaan lähiaikoina... :P

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, olenhan tuolla eri sivuilla surffaillut, ja katsellut. Toivoisin vaan hieman inside -tietoa, jos joku sattuisi tietämään jonkun seuran toiminnasta. Paljonhan tietysti riippuu myös seuran venekalustosta. Olen sukellellut jo useamman vuoden. Ostin juuri oman kuivapuvun, ja olisi kova polte päästä kokeilemaan lähiaikoina... :P

Arttu

Terve !

Eräs vanha tuttu on kuulunut pitkään Urheilusukeltajiin. Seuratoiminta on vilkasta, venettä löytyy jne. Itse kävin kouluttaja-aikoina muutaman kerran sukeltamassa tuon porukan kanssa Helsingin edustalla ja toiminta oli asiallista. Muuten en osaa juuri sanoa pääkäupunkiseudun seuroista, itse olen ollut sukelluksen kaupallisella puolella.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, täytyy kattella noita seuroja. Mukavaahan tietysti olisi, jos seuralla olisi isohko vene, jossa pääsee sisälle lämmittelemään dyykkien jälkeen, mutta sellaiset seurat lienevät vähemmistönä. Eräällä hesalaisella seuralla pelkkä vuotuinen jäsenmaksu on jo luokkaa 350e :o. Pitää hiukan mietiä, mitä vastinetta rahoilleen saa.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, eivät ole nuo oppineiden hommat minua varten :P Olen mieluummin villi ja vapaa :thmbup:

Arttu

En usko, että Arttu pysyisi paikallaan pitkään jotta opiskelu "toimisi". Sen verran on mies seikkaillut maailmalla  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään