Tero Partanen

Logitech G25 ratti+polkimet+vaihteet -hässäkästä kokemuksia ?

6 viestiä aiheessa

Moikka

Pääsiäisenä pääsin kokeilemaan tuota otsakkeen makoisaa FFB rattihässäkää, ja se oli sen verta mahtava ajaa, että arvelin ens viikolla hakea moisen kaupasta.

Oisko foorumilaisilla kuitenkin jotain kokemuksia siitä, että miten tuo kestää käyttöä pidemmän päälle (vaikka eihän se ole kauaa edes vielä myynnissäkään ollut) ? Erityisesti mua huolettaa se vaihdeloota H-moodissa.

Mites se sekventiaalinen (ylös/alas) vaihteisto teillä on toiminut, kun SimHQ:n testissä moittivat sitä nimenomaan epämääräiseksi (ja että aina ei "ota", eli kun vaihtaa ylös tai alas, niin ei silti vaihdakkaan) ?

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moikka, .

työskentelen itse noiden laitteiden parissa, (myyntipuolella) ja ongelmia ei ole tullut vastaan, eli toiminut vallan mainiosti.

eiku kaupoille.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä valinta, et varmaan tule pettymään.

Itse olen ajellu tuollaisella sen ilmestymisestä asti ja aivan loistavaksi laitteeksi se on osoittautunut. Pesee reippaasti edeltäjänä olleen ns. punaisen momon. Olen ajellut pääasiassa GT Legentsiä, jossa olen koko ajan käyttänyt H-kuviovaihteistoa. Kepin kestävyyden kanssa ei oo ollu mitään ongelmia, vaikka ajotunteja on kertynyt varmaan muutama sata.

// Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on tuo kyseinen ratti ja olen erittäin tyytyväinen. Siihen vielä löytyy hyvä peli PC:lle , joka on Test Drive Unlimited

jossa tämä ratti toimii kunnon vaihteineen ja kytkin toimii. Tällaisia pelejä on vielä vähän joissa toimii kunnolla vaihde keppi

ja kytkin. Test Drive Unlimited löytyy myös PS2:lle, mutta siinä ei toimi mikään ratti. Muita pelejä, jotka toimii hyvin

tämän ratin kanssa on NFS Carbon ja Gtr2.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään