Guest lauto

Antonov-kertokaan tietämättömälle.

9 viestiä aiheessa

ADB:n,  (Antonov Design Bureau) An-124, Nato-koodi "Condor", taisi olla jonkinlaisilla testilennoilla täällä, moottoreihin oli ainakin tehty jotakin modifikaatioita äänestä päätellen?

 

Täältä foorumilta varmaan haulla löytyy lisää  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Samaa tuossa ihmettelin itsekin. Vetäisi aika monet lähestymiset (vai olisiko peräti läpilaskuja suorittanut)? Kun pääsin vihdoin kameran ääreen, niin teki tietysti loppulaskun  ;D

 

Tervetuloa foorumille :thmbup:

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa Tommi joukkoomme,  tuimaan  :thmbup:

 

Tuo Antonoffi ajeli Hesassa  RNAV-kelpuutusta, näin kuulin.

 

Siltähän se itseasiassa vaikuttikin, koska lenteli montaa eri reittiä, ja käytti kahta kiitotietäkin.

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa Tommi joukkoomme,  tuimaan  :thmbup:

 

Tuo Antonoffi ajeli Hesassa  RNAV-kelpuutusta, näin kuulin.

 

 

 

Kiitos kiitos!! Mikä RNAV-kelpuutus tarkoittaa?

ps:kuva oli otettu kännyllä kaukoputkenläpi-lisää samallaisia:www.phonescoping.com

 

tommi

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu RNAV-kelpuutus kuulostaa oikealta havaintojeni perusteella.

 

Itseäni lainaten:

 

 

Teki yhteensä 7-8 kertaa saman kuvion: matala lähestyminen johdon ohjaamalle radalle, jonka jälkeen nousu noin lentopinnan 100 tienoille, kohti reittipistettä PEXEN, josta vakioreitti taas lähestymiseen. Tiiliskivillä otti kyllä korviin tuo tyhjäkäynti kun 22R:ltä lähti ja lemminkäisellä oli porukat ihmeissään kun isompi kaveri tulee kirjaimellisesti puun takaa:

 

UR82009

[ attachment removed / expired ]

 

8)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos kiitos!! Mikä RNAV-kelpuutus tarkoittaa?

ps:kuva oli otettu kännyllä kaukoputkenläpi-lisää samallaisia:www.phonescoping.com

 

tommi

 

RNAV: http://en.wikipedia.org/wiki/Area_navigation

 

T: Mika

 

Edit: Lyhyesti. Lentokoneen navigointi -tietokoneella voidaan lentää tarkkoja vakiolähtöreittejä, sekä vakiotuloreittejä SID / STAR (standard instrument departure / standard arrival route). Ja tod.näk kyseessä oli P-RNAV -kelpuutustestit (precision area navigation).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään