Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Olin ensi kertaa kuvaamassa Vantaan kallioilla, laskeutuvia koneita.Keväinen Aurinko paistoi aamupäivällä. Ossi.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Loistavat kuvat, näitä lisää! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Ainakin normaalista erilaisia rajauksia, viimeinen vähän epätarkka? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Ainakin normaalista erilaisia rajauksia, viimeinen vähän epätarkka? Jep ihan kivoja kuvia, pikkasen eroa perus kuvasatoon, mut Niko etkö huomannut kyllä mun mielestä noi oksat on ihan tarkkoja tuossa vikassa kuvassa, sehän on selkeästi ilmailukuva kilpailun voittaja ehdokas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Jep ihan kivoja kuvia, pikkasen eroa perus kuvasatoon, mut Niko etkö huomannut kyllä mun mielestä noi oksat on ihan tarkkoja tuossa vikassa kuvassa, sehän on selkeästi ilmailukuva kilpailun voittaja ehdokas Niinpäs onkin, kun katsoo molemmilla silmillä, kiitos korjauksestasi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla