Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 Kävästiin lauantaina Iisalmessa ja kun oli tuo digi mukana... Kovin on maailma ruskea tähän aikaan vuodesta.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] EFII [ attachment removed / expired ] Tässä kuvassa jonkun verran pleksi vääristää näkymää. (Niinku kyllä muissakin..) [ attachment removed / expired ] Tämmönen etelän vieras oli parkissa.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Vasemmalla meidän kulkuväline. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Paikalla oli myös lento(lennätys)toimintaa.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Sitten taas mentiin.. [ attachment removed / expired ] Virvoketehdas. [ attachment removed / expired ] Tuolla myydään niitä virvokkeita (..ja muutakin). [ attachment removed / expired ] Peltosalmea [ attachment removed / expired ] Viitostie [ attachment removed / expired ] ..kohta kotona ja kylläpä näyttää lyhyeltä meitin kiitotie.. [ attachment removed / expired ] Kiitos Teuvolle mukavasta iltalennosta Paes Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2007 No voe mahoton!! Ihan tässä jo herkistyy kun kotiseutuja kahtelloopi. Tuli nuorempana kloppina lennettyä purjelentoa samaiselta kentältä ja muutenkin pyörittyä nuissa maisemissa. Tuttuja naamoja lennokkipuolelta ja melkein vanhempien kotitalo näkyy Peltosalmi-kuvassa. Halavatun hieno meininki! -jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Mukava nähdä lentokuvia Iisalmesta. Itse ei ole tullut koskaan konekyydillä käytyä. Autolla ohikulkumatkoilla useamminkin... Kovin se on koruton tuo keväinen luonto Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Mukava nähdä lentokuvia Iisalmesta. Itse ei ole tullut koskaan konekyydillä käytyä. Autolla ohikulkumatkoilla useamminkin... Kovin se on koruton tuo keväinen luonto Ei niitä lentokeikkoja minullakaan montaa ole Iisalmeen, kerran olen itse lentäny trikellä, koululentoa sekin.. Tämäkin reissu tuli kun satuin oikeaan aikaan kentällä käymään ja oli digi mopon sarvessa.. Paes Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 oli digi mopon sarvessa.. HEHE, 26.47km EFII:n parkkipaikalta suoraan etelään, niin eipä oliskaan enää digi, vaan mallasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 HEHE, 26.47km EFII:n parkkipaikalta suoraan etelään, niin eipä oliskaan enää digi, vaan mallasta Heh, niinpä toellaen Oli muuten sen lennon päälle savusauna, että tais siinä sitä mallasvirvoketta jokunen astia läikähtää suuta päin.. 8) Kerrassaan mukava lauantai kun nyt tarkemmin aattelen.. P Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Hieno kenttä teillä 8) Miten pitkä se on? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Onko teikäläinen muuten se sama Paes joka on vetäny ne banjot sinne pappojen levylle? -j Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Hieno kenttä teillä 8) Miten pitkä se on? Lentopaikat.net kertoo mitaksi 660 metriä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Lentopaikat.net kertoo mitaksi 660 metriä. Ilmaisin itseni epäselvästi, tuo nurmiradan pituus lähinnä kiinnostaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Hieno kenttä teillä 8) Miten pitkä se on? 380m aivan päästä päähän, kynnysten väli on 340m.. Paes Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Onko teikäläinen muuten se sama Paes joka on vetäny ne banjot sinne pappojen levylle? -j Täytyy myöntää P Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 No helevettiläenen. Hyvä meininki! Olin tuossa joku aika sitte Peten kanssa pappakeikalla Porvoossa. "Pappaneitsyys" meni siellä.. -jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 16, 2007 Olin tuossa joku aika sitte Peten kanssa pappakeikalla Porvoossa. "Pappaneitsyys" meni siellä.. Se neitsyys on tainnu männä jo meleko monelta. Noh, sitä joutuu elämässään immeinen tekemään kummallisiakin asioita .. P Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla