Johan Löfgren

Pelikonsolia lapsille

14 viestiä aiheessa

Nyt tarvitsisi neuvoja pelikonsolin valinnassa. Laite tulisi siis lapsille, ei itselle (silloinhan valinta olisi selkeästi PS3 Blue-Ray aseman takia). Eli mihin koneeseen saa parhaiten pelejä pienille alle kouluikäisille ?

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wiin mukanahan tulee se "Wii Sports" missä on kaikenlaisia urheilulajeja aina tenniksestä golfiin  :thmbup: Itselläni ei kyseistä konsolia ole (Miksiköhän  :laugh:), mutta nuorille, ala-aste-ikäisille sopii varmasti hyvin, miksei vanhemmillekin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa sit muistaa et sitä wii motea ei kannata kovalla voimalla viskoa, kun se ei hyödytä mitään vaan päin vastoin haittaa :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä käydä testaamassa kaubassa tuo Wii...   ;) Voi olla että jos nuo golf pelit ja muut on hyviä niin ei lapset pääse konsolin lähellekkään  ;D

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kaksi muksua, 9v ja 14, mun luona heillä on käytössä X-box ja kotona Wii. Kumpikin tykkää Wiistä kun siinä saa hosua, mutta parisen viikkoa sitten vaihdettiin koneet päikkäin, ja eivät he ole sitä Wiitä takaisin kaipailleet kun X-boxille saa helpommin pelejä kavereilta lainaksi. Summa summarum, ei se konsoli siis ratkaise, vaan kuinka ja millaisia pelejä siihen saa. Wii on parempi jos siihen on varaa ostaa pelejä/kaverit voi lainata, muuten joku vanhempi konsoli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS2 tuli hankittua, ovat ilmeisesti kysyttyä tavaraa kun olivat melkein joka paikasta loppu ja uutta tulossa vasta toukokuussa. Kyseisen konsolin valintakriteeri oli loppupeleissä sopivien pelien määrä ja "saatavuus". Lisäksi hinta on aika kohdillaan. Säästynyt raha voitanee sijoittaa isin simuharrastukseen...  ;D

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS2 tuli hankittua, ovat ilmeisesti kysyttyä tavaraa kun olivat melkein joka paikasta loppu ja uutta tulossa vasta toukokuussa.

Syynä voi myös olla se, että ps2 ei ihan uusi laite ole, joten niitä ei ihan joka viikko toimiteta kauppoihin. Hyvä vehje se on, ei siinä mitään! Itse olen enemmän pc-miehiä ja konsoleilla pelataan vain vaikka Guitar heroa(FoF PC:lle) tai jotain tanssimattopeliä.. Niitäkin taitaa olla pc:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Syynä voi myös olla se, että ps2 ei ihan uusi laite ole, joten niitä ei ihan joka viikko toimiteta kauppoihin. Hyvä vehje se on, ei siinä mitään! Itse olen enemmän pc-miehiä ja konsoleilla pelataan vain vaikka Guitar heroa(FoF PC:lle) tai jotain tanssimattopeliä.. Niitäkin taitaa olla pc:lle.

Jännä sinäänsä että PS2:lle on niin kova kysyntä, taisivat tehdä PS3:sta liian kalliin. Itse taidan myös pysytellä PC:n tarjoamissa peleissä. Saavat nuo kaksi pientä riiviötä leikkiä tuolla pleikkarilla, jää PC rauhaan...  ;D Pitää hommata niille vielä joku rattiohjain.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meiltä löytyy PS3, Xbox ja Xbox 360. Playstation 2 myytiin naapureille, kun heillä on nuoria lapsia. Ilmeisesti aivan pienille PS2 sopii parhaiten. Isoimmille sitten kannattaa katella Xbox360 (henk. lemppari) perään. Hyvät nettipeluu mahdollisuudet löytyy. Jos joku kiinnostui Xboxin nettipelaamisesta, niin ottaa minuun yhteyttä niin neuvon eteenpäin. Hyvää viihdettä on!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään