Elina Lindholm

EFHK: Alkukevään satoa.

14 viestiä aiheessa

Terve!

Viimeksi laitoin kuvasettiä syksyllä, ja muistaakseni Korpelan Niko kyseli silloin, laitanko sitten talvella syyskuvia. Syksyllä jäi kuvaamiset melko vähälle, mutta ajattelin nyt kasata sarjan alkukevään kuvia. Onpa joukkoon tosin eksynyt yksi tammikuultakin. Alkaa tuntua siltä, että omille kuvilleen on tullut hieman sokeaksi, joten kuulisin todella mielelläni palautetta ja kehitysehdotuksia!  :)

Taitavat olla nämä kohta muisto vain. ES-KRH.

[ attachment removed ]

Nordflyg pääsi yllättämään. SE-KYI.

[ attachment removed ]

Tervetullutta vaihtelua bussien tilalle! G-CPEL.

[ attachment removed ]

I-NOWT paistattelee päivää. Taitaa olla koneella uusi rekisteri nykyään..

[ attachment removed ]

OH-SAN finaalissa.

[ attachment removed ]

Finncommin viimeisin pikkuatikka. OH-ATD.

[ attachment removed ]

Tämä päivä ei mennyt mulla ihan putkeen, olin koko ajan väärässä paikassa väärään aikaan.  :laugh: ADB laskussa viidelletoista, kuva otettu tiilikasalta. UR-82027.

[ attachment removed ]

Itsellä jäänyt liikesuihkut vähän vähemmälle huomiolle, mutta Gulffeja kyllä pitää kuvata aina kuin mahdollista. Erittäin tyylikäs kone!  :thmbup: Ruåtsalaiset 024.

[ attachment removed ]

Katoavaa kansanperinnettä nämäkin.. SE-ISD.

[ attachment removed ]

Tähän mennessä yksi vuoden kohokohdista!  :thmbup: CS-TMP.

[ attachment removed ]

Lisää Gulffeja! HF-MF3.

[ attachment removed ]

Turkkilaisilla kulkuvälineenä ilmeisesti suhteellisen uusi bussi.. TC-JPF.

[ attachment removed ]

LEG iltavalossa.

[ attachment removed ]

Vihdoinkin onnistui TUI:n jumbon kuvaaminen! F-HKIS.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Elina,

Tosi asiallinen "setti" sinulta :thmbup: Kuvat teräviä, valo kaikissa kohdallaan ja ainakin minun mielestä hyvät rajaukset  8).

Jatka samaan malliin :)

//Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En enää muista mitä olen kysynyt, mutta mykistävän hienoa settiä esillä, kiitos  :thmbup:

Minkäslaisella "Järjestelmällä" nuo muuten olet kuvannut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin valittu kuvasarja, mukana jopa muutama sideshotti :o;) Teknisesti kuvat on moitteettomia, selkeesti olisi aika harkita vakavasti sen järkkärin hankintaa, ja raw kuviin siirtymistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kaikille kommenteista!  :)

Niko: Kamerana on Canonin Powershot S2 IS.

Juuso: Corsair lenteli koko talvikauden la-su yönä Arlandasta Helsingin kautta Phuketiin ja su-ma yönä takaisin päin. Kauden viimeinen lento saapui mukavasti normaalia aiemmin, vieläpä tunnin aikataulunmukaista aikaa edellä.

Jukka: Ne sideshotit on vahinkoja..  :laugh:  ;) Ja kyllähän mä siirtyisin järkkäriin, harmi vaan että opintotuki on kolmi- eikä nelinumeroinen.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo hyvä asiallinen laadukas setti! Eipä tohon paljon lisättävää ole. Onneksi tosta puuttui tuo Emirateksen A345:nen... ::);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kamerana on Canonin Powershot S2 IS.

No jopas. Esimerkki siitä, miten hyvä kuvaaja voi saada halvemmallakin  kameralla aikaan loistavaa jälkeä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jopas. Esimerkki siitä, miten hyvä kuvaaja voi saada halvemmallakin  kameralla aikaan loistavaa jälkeä. :thmbup:

Ei kai se kameran hinnasta ole kiinni ??? ??? eiköhän se johdu vaan tuosta hyvästä kuvaajasta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla