Mikko Maliniemi

Sepeteuksen poikien isä @ EFPA

15 viestiä aiheessa

Ääni kuului, mitään ei näkynyt, joten ei muuta kuin etsimään. Ei tosin ollut hirveästi vaihtoehtoja, mistä löytyy. Sepeteuksen poikain isä kävi tuomassa lekurin mestoille. Muutama kuva siis...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ja ja, kuvat on sitten käsitelty läppärin näytöllä, jota hieman "virittelin" ja olin varsin tyytyväinen lopputulokseen. Nyt kuitenkin tällä isän pöytäkoneen näytöllä kuvat näyttää vihreiltä ja muutenkin kirkkaudet ja kontrastit tuntuu olevan hanurillaan. Miltähän ne mahtaa näyttää teidän oikein säädetyillä näytöillä?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvältä ja luonnolliselta näyttää BENQ 22:lla  :thmbup:.

Ei korostu vihreys. Harmaa keli kylläkin.... Ehkä vimosessa kuvassa on hieman vihreempää...ainakin kuusia taustalla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun näyttö ei liene ihan kohdalleen säädetty, mutta ihan hyviltähän nuo näyttää. Ehkä kontrastia on reilunlaisesti ja viimeinen kuva jotenkin vihertävä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:thmbup: Kuvassa on kopteri siis näyttää hyvältä. Joku tossa 135:ssa on et kun ensimmäinen tuli en tykännyt sen ulkomuodosta mutta ajankanssa se alkaa jo näyttämään lähes kauniilta. 6 ekassa kuvassa kyl lavat vähän seisoo mut ei anneta sen nyt haitata :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa faijan näyttö olla ns. metsähallitukseen päin kallellaan :)

Näyttää mun täysin kalibroimattomalla halpis-tft:llä ihan hyvältä, paitti surkea keli. Toki kiiltää, mutta harmautta. :)

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK, hyvä tietää. Pitää vielä huomenna katsoa sitten omalla näytöllä, että ette vain huijaa ;D

BTW, eikö kukaan kiinnittänyt huomiota kuvauspaikkaan? Arvauksia, mitä mahtaa EFPA tarkoittaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK, hyvä tietää. Pitää vielä huomenna katsoa sitten omalla näytöllä, että ette vain huijaa ;D

BTW, eikö kukaan kiinnittänyt huomiota kuvauspaikkaan? Arvauksia, mitä mahtaa EFPA tarkoittaa :P

EFPA:sta en tiedä, mutta tuosta rakennuksesta ja pihalla seisovasta Pyhäjärven sakusta tuli mieleen, että olisko ihan vaan Pyhäjärven/salmen terveyskeskus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFPA:sta en tiedä, mutta tuosta rakennuksesta ja pihalla seisovasta Pyhäjärven sakusta tuli mieleen, että olisko ihan vaan Pyhäjärven/salmen terveyskeskus?

Melkein. Paikkahan on kuitenkin Euroopasta Fiinein Pyhäsalmen Arvauskeskus ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen näytöllä näyttää että loppupäätä kohden alkaa menemään tummapää tukkoo ja yleisestikin tummuu.

viimeisen kuvan histogrammikin puhuu asian puolesta

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoiset kuvat.. Tulisipa tännekkin lekuri Sepellä :D

Offtopic: Malinniemi, oot muuten tosiupeen suksilento kuvan lähettäny tänvuoden tokaan siivet lehteen!  :thmbup: Tarkotan sitä keskiaukeemaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei oo näyttöä säädetty miksikään ja mulla kuvat näyttää erinomaisilta. Hienoja kuvia :thmbup:;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla