Guest toheiska

Logitech WingMan Strike Force 3D tikun avaaminen

6 viestiä aiheessa

Onko kellään kokemusta miten otsikossa mainittu tikku avataan ? Pohjassa olevat 5 ruuvia kyllä lähtevät auki, mutta miten saa kotelon ala- ja yläosan irti toisistaan ehjänä ? Ongelmana on kotelon sisällä oleva virtaliitin, jonka juotokset levyyn ovat murtuneet tai sitten sisäinen kontaktiliuska ei ota kunnolla kiinni sisään työnnettävään virtaliittimeen.

 

Tom

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko kellään kokemusta miten otsikossa mainittu tikku avataan ? Pohjassa olevat 5 ruuvia kyllä lähtevät auki, mutta miten saa kotelon ala- ja yläosan irti toisistaan ehjänä ? Ongelmana on kotelon sisällä oleva virtaliitin, jonka juotokset levyyn ovat murtuneet tai sitten sisäinen kontaktiliuska ei ota kunnolla kiinni sisään työnnettävään virtaliittimeen.

 

Tom

En suosittele avaamista,älä missään tapauksessa avaa ellet ihan varmasti tiedä mitä olet tekemässä. Jos on takuuta jäljellä niin eikun viet huoltoon ;)

 

btw. Tervetuloa voorumille!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En suosittele avaamista,älä missään tapauksessa avaa ellet ihan varmasti tiedä mitä olet tekemässä. Jos on takuuta jäljellä niin eikun viet huoltoon ;)

 

btw. Tervetuloa voorumille!

 

Kiitokset.

 

Valitettavasti "muutamien" vuosien kokemuksella tiedän mitä teen ;) En viitsisi heittää tikkua pois, kun olen sillä lentänyt jo muutamia vuosia ja tottunut siihen, eli takuu meni jo aikaa sitten... :'(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin siis ruuveja pitäisi olla 6. Lisäksi pitää irroittaa se harmaa rengas kahvan akselin ympäriltä. Ensin pitää ottaa kahva irti akselista. 4 ruuvista 2 on ihan kahvan juuressa. Ruuvit irti ja kahva halki. Se rengas on kiinni kolmella muoviklipsillä, jotka löytää kumisukan ulkoreunassa olevien kolojen perusteella. Kun klipisiä painaa sisäpuolelta ja samalla kampeaa rengasta ylös, se irtoaa aika helposti. Tämän jälkeen saa kotelon halki. Kahvan akseli on kiinni alemmassa puoliskossa, joten kokonaan avaaminen edellyttää isompaa purkamista, mutta aika paljon se aukeaa ilmankin.

 

Ai niin ja ne ruuvinkannat siinä renkaassa on pelkkiä koristeita.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin siis ruuveja pitäisi olla 6. Lisäksi pitää irroittaa se harmaa rengas kahvan akselin ympäriltä. Ensin pitää ottaa kahva irti akselista. 4 ruuvista 2 on ihan kahvan juuressa. Ruuvit irti ja kahva halki. Se rengas on kiinni kolmella muoviklipsillä, jotka löytää kumisukan ulkoreunassa olevien kolojen perusteella. Kun klipisiä painaa sisäpuolelta ja samalla kampeaa rengasta ylös, se irtoaa aika helposti. Tämän jälkeen saa kotelon halki. Kahvan akseli on kiinni alemmassa puoliskossa, joten kokonaan avaaminen edellyttää isompaa purkamista, mutta aika paljon se aukeaa ilmankin.

 

Ai niin ja ne ruuvinkannat siinä renkaassa on pelkkiä koristeita.

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Jeps, niitä ruuveja oli kuusi, laskin tohkeissani väärin. Sen harmaan renkaan irroittaminen oli suurin ongelmani. Sain renkaan irti ja jätin kahvan irroittamatta. Kotelo siirtyi sen verran, että sain piirilevyn, jossa virtaliitin on kiinni, irti (3 ruuvia + muoviset piuhaliittimet) ja uloin juotos oli ihan irti piirilevystä. Kolvi kuumaksi, lisää tinaa ja nyt pelaa ;D ;D

 

Testasin jo välillä EFTU - EFHK (737) ja aivan mainiosti toimii. Erittäin suuret kiitokset !!!

 

Tom

 

P.S. Alkoikin olla jo aikamoisia "vieroitusoireita" kun ei ole päässyt lentämään...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Heh!!

 

Kyllä se vanhakin kannattaa korjata!Omassa Saitekissa on jos jonninmoista juotosta ja sorvattua helaa,no joku sanoo että mitä sitä noin halpaa korjaamaan mutta kun se on niin rakas häälytin...........

 

T:Harri

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään