Mikko Maliniemi

Ratsuväki saapuu apuun...

51 viestiä aiheessa

Sattuipa männä viikolla seuraava tilanne linssin eteen. Rajan kopteri saapuu auttamaan pahoin loukkaantunutta kelkkailijaa. Hienoa nähdä, että palvelu pelaa...

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

lumi ja jää jälkineen on kyllä niin aidon näköistä, että en usko kyseessä olevan pienoismallin. harjoitustilanteeksi arvelisin, mutta miten mikko on tuon päässyt kuvaamaan :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi kyllä aika outoa jos Mikon kuvissa ei lavat pyöri  ::)

Siis pakko olla lavastettu/harjoitustilanne ;D

Mikkohan saisi vaikka pysähdyksissä olleet lavat pyörimään  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä nuo kopterin lavat ainakin jotenkin "tärähtäneiltä" näyttää, kun vertaa muuhun osaan kuvaa, mikä on kyllä aika tarkka. Henkilökohtainen veikkaukseni, että on harjoitus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hekon varjo näyttää mun silmiin jotenkin kummalliselta. Taitaa olla maanantaiväsymystä silmissä tai jotain. Näyttää että kopteri olisi miltei maassa mutta miksei lumi pöllyä tai sitten varjon ja kopterin etäisyys on suurempi kuin minun silmiini näyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuo on pienoismalli, niin haluaisin nähdä sen kunnolla ja tavata sen rakentajan... Olisi nimittäin sen verran vakuuttavaa jälkeä...

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin itse kerrankin keskityin enemmän tuohon kelkkaan kuin kopteriin, tai no sanotaan et ensimmäinen havainto oli että kopterin lavat on valkoiset, mutta ilmeisesti tuota jokin aika sitten mielestäni jopa pakollisena ollutta 'katkoväritystä' ei enää ole määrättynä voimassa kuin A.netin kuvia yritin katsella.

Siis mestarihan saa olla että itsensä tuolla tavalla kelkan alle saa jätettyä, mutta eihän sekään tässä harvaan asutussa maassa mahdotonta olisi.

Joka tapauksessa hieno kuva.

Kysymys joka tässä on herännyt on se että onko kuvaan piilotettu jokin virhe vai vain haluttu pienoismallin kuvalla foorumilaisia jekuttaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää siltä, että kopteri ja kelkkailija kelkkoineen olisi lisätty aitoon kuvaan? Kuvaa pähkäillessä saa helposti kulumaan muutaman minsan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyykös tuossa kopterin edessä lumella valonheittimen keila?

Niimpä näyttäis olevan, saattaa se sittekkin olla aito. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo näyttää kovasti pienoismallile... ??? Tuskimpa Mikolla olisi niin hyvä flaksi käynyt, että olisi moista tilannetta päässyt todistamaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo näyttää kovasti pienoismallile... ??? todistamaan...

Aika pro pienoismallin harrastaja on ollut jos on jäästä saanut noin "oikean näköisen"  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo näyttää kovasti pienoismallile... ??? Tuskimpa Mikolla olisi niin hyvä flaksi käynyt, että olisi moista tilannetta päässyt todistamaan...

Ellei sitten ole lavastettu tilanne ja Mikko ollut kuvauskeikalla kuvaamassa ko. lavastusta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huiman tehoinen salamalaite, kun noin "kaukaa" tekee noin terävät varjot... Eikös pintapelastajilla olekaan jaffa puvut, kun kuvassa on mustapukuinen MIB sukeltaja..?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ööh missä tuossa pintapelastaja näkyy?

mietin että mikä ihme tuossa 'mättää' ja nyt mä sen hokasin, pyrstöroottori,  Vaikka kuinka olen kuvannut automaatilla eli lavat seisoo, niin en oo pyrstöroottoria saanut seisomaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaisin itse myös dioraamaa, ensimmäisenä pisti silmään kopterin jalakset, ne kiiltävät niin tosi paljon...Olen katsellut läheltä noita Agustoja Vaasan kentällä, ja.... ;)

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo dioraamalta alkaa näyttää, kun kauan tuijottaa. ::) Kuitenkin Mikko par´aikaa myhäilee itsekseen ja pitää hulluja jännityksessä nauraen olemattomaan partaansa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo dioraamalta alkaa näyttää, kun kauan tuijottaa. ::) Kuitenkin Mikko par´aikaa myhäilee itsekseen ja pitää hulluja jännityksessä nauraen olemattomaan partaansa. ;D

Niin myhäilen minäkin.... ja nauran olemattomaan partaani!

Ismo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä veikkaisin kuvan aitouden puolesta. Tilanne lavastettu, mutta kuva oikea. Liittyisikö siihen että taannoin Oulun seudulla rajan kopterit olivat harjoittelemassa.. ja onhan tuo MM tällaisenkin kuvan tuonne toisaalle laittanut..  ;) Line up 30 ja koneessa SAR-väritykset... polttaako?

ps. tämä siis ihan MUstaTUntuu-asteikolla ja saattaa mennä mätsään niin että karahtaa.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla